I'm not weird, I'm a limited edition
Ik dacht dat MF-en (en dus 7 dagen MF-en als GF) niet meer mocht van D.net?
Verwijderd
Waar denk je dat wij=crazy cows mee bezig zijn deze week 
Maarreh...D.net wil dat niet, dat DPC als team gaat MF-en, dus dat gaat niet gebeuren. Als je graag wilt Gigaflushen zul je over moeten naar ECCP en iets zegt me dat ze daar je hulp wel kunnen gebruiken...
Maarreh...D.net wil dat niet, dat DPC als team gaat MF-en, dus dat gaat niet gebeuren. Als je graag wilt Gigaflushen zul je over moeten naar ECCP en iets zegt me dat ze daar je hulp wel kunnen gebruiken...
Op zich een goed plan, maar aangezien rc5 niet meer zo heel lang duurt is het misschien niet zo verstandig om lange tijd te sparen.Op woensdag 26 juni 2002 20:51 schreef lowrider het volgende:
de titel zegt het eigenlijk al, is het misschien een optie om het 'GigaFlush' verhaal ook voor RC5 toe te passen ??
kunnen we voor wat opschudding zorgen en misschien kan 't wat meer publiciteit opleveren? (lees nieuwe leden)
Bij Eccp gaan we nu ook daily flushen, mede omdat ook dat project niet al te lang ( < 6 maanden ) meer zal duren.....
Met RC5 is het niet meer toegestaan te MegaFlushen, dus kijk uit met wat je doet.
Als je dit wilt doen zal dit moeten worden overlegd met de DPC-crew / dnet om gezeur te voorkomen.
De dnet servers kunnen nu stukken meer aan dan vroeger, maar onaangekondigde megaflushes zijn not done. (En zeker niet van ECCp kaliber met een vertienvoudiging van de dagoutput gedurende 7 dagen.)
Als je dit wilt doen zal dit moeten worden overlegd met de DPC-crew / dnet om gezeur te voorkomen.
De dnet servers kunnen nu stukken meer aan dan vroeger, maar onaangekondigde megaflushes zijn not done. (En zeker niet van ECCp kaliber met een vertienvoudiging van de dagoutput gedurende 7 dagen.)