[XP] Miniatuurweergaven aan bij map openen

Pagina: 1
Acties:

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 23:26

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik wil graag dat als ik een via een programma (bv Outlook)
een map open waar plaatjes in bewaard worden dat gelijk de MINIATUURWEERGAVE aan staat. :)

Als ik nu zo een map open maak dan staat alles als lijst :(

Ik ben namelijk een webpagina voor iemand aan het maken en er moeten steeds plaatjes aangevraagd worden en dat gaat zo wel erg langzaam.
Als ik het plaatje bekijk gaat het ff wat sneller.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Heeft hier al iemand een antwoord op gevonden? Ik heb inmiddels met hetzelfde probleem te maken...

Verwijderd

op beeld klikken en als miniatuur weergeven bovenaan op de menubalk ? :?

Verwijderd

Weet niet of dit via outlook dan ook werkt,. maar je zou de betreffende map in de windows verkenner of deze computer kunnen openen, en dan hier via "beeld -> Miniatuurweergave" die directory kunnen instellen op die weergave. Windows onthoud deze instelling namelijk per map als je het op die manier aanpast.

Ik denk dat windows applicaties deze instelling dan gewoon overnemen?

Verwijderd

Dit wordt dus niet standaard overgenomen, en dat is juist het probleem. Iedere keer zodra er een figuur wordt ingevoegd in een e-maildocument, wordt weer de miniatuurweergave geselecteerd. Dit levert de nodige problemen op als het om duizenden afbeeldingen gaat, die vanaf een netwerkschijf moeten komen.

Selecteer maar gewoon gelijk de lijst-weergave, dat lijkt me de simpelste oplossing.

Verwijderd

En als je de weergave op lijst / details zet en daarna via extra -> mapopties, tabblad weergave kiest voor "op alle mappen toepassen" ?

Ik heb hier zelf mijn weergave voor alle mappen op details gezet, en vanuit applicaties (ook outlook 2000) krijg ik dus ook die weergave.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 00:31 ]

Pagina: 1