ik heb cd-rw's van 2 speed [bah], maar is het mogelijk om ervoor te zorgen dat ik ze op hogere speed kan branden, dat zou een hele hoop tijd schelen nl
Hangt ervan af welk merk het is. Sommige 2speed CDRW's kon je flashen met een andere firmware waardoor ze op 4 speed konden branden 
Oh, je bedoelt de cd-rw's zelf. Daar moet je gewoon nieuwe voor kopen(echt niet meer zo duur).
Oh, je bedoelt de cd-rw's zelf. Daar moet je gewoon nieuwe voor kopen(echt niet meer zo duur).
Verwijderd
nee volgens mij niet, ik denk dat je gewoon over moet schakelen op nieuwe cd rw's.
edit:
jah dat is volgens mij ook wel zo, maar dan nog heb je 4 speed en dat schiet ook niet echt op
jah dat is volgens mij ook wel zo, maar dan nog heb je 4 speed en dat schiet ook niet echt op
En anders gewoon proberen ... CD'tjes schijnen het goed te doen in de magnetron.
leuk voor moeders
==
hoi
Als er op staat dat 2x de max is betekend dat nog niet dat dat echt de max is hoor...
In een Lite-On test hadden ze een 8x CDtje op 40x gebrand
The devil is in the details.
Met zoveel fouten dat je nog niet meer kunt zien wat de omvang is zeker.Op woensdag 26 juni 2002 20:43 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Als er op staat dat 2x de max is betekend dat nog niet dat dat echt de max is hoor...
Nee hij was gewoon goed, niks mis mee.Op woensdag 26 juni 2002 20:46 schreef roedie het volgende:
[..]
Met zoveel fouten dat je nog niet meer kunt zien wat de omvang is zeker.
The devil is in the details.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()