[n00b] domein registreren? hoe? waar? wie?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
hallo, ik wil een domein voor mijn site hebben maar ik snap er niet echt veel van, hosting forwarding bla bla. als ik nou een domein wil laten verwijze naar mijn sitje bij mijn provinder heb ik dan hosting nodig?
bij wie kan ik het beste een domein late registreren? (kwaliteit/prijs enzo)
wat moet ik nogmeer weten als ik een domein wil laten registreren?

ik heb gezocht naar domein, hosting en forwarden. er was niks waar ik echt wijzer van werd... zal wel aan mij liggen |:(

please help me, ik word helemaal gek van alle termen en kreten!!!

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Verwijderd

Domein forwarding kun je bij de meeste hosting providers wel krijgen. http://www.webhosters.nl/domeinnamen_action.php?extensie=nl&pop3=&jaarkost=&toon=Zoeken

• kieltju
hey die pagina ken ik ! :) haha

maar wat heb ik nou nodig, ik heb mijn site staan bij hccnet, heb ik dan alleen forwarding nodig?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 20:34 schreef kieltju het volgende:
hey die pagina ken ik ! :) haha

maar wat heb ik nou nodig, ik heb mijn site staan bij hccnet, heb ik dan alleen forwarding nodig?
Jah

• kieltju
danke danke, waar moet ik eigenlijk op letten, ik zie pakketten van een euro in de maand en van 25 euro in de maand, en je heb presies hetzelfde. is dat normaal? of zit hier kwalitiets verschil in?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

25 euro in de maand lijkt mij veel voor alleen forwarding.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Ik zou er 1 nemen die je kent van naam. Het is een persoonlijke keuze. Anders kan je altijd kijken wat andere zeggen over die hosting provider.

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 20:40 schreef Marzman het volgende:
25 euro in de maand lijkt mij veel voor alleen forwarding.
Ja max 30 euro in het jaar is een redelijke prijs.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 16:50
Op woensdag 26 juni 2002 20:39 schreef kieltju het volgende:
danke danke, waar moet ik eigenlijk op letten, ik zie pakketten van een euro in de maand en van 25 euro in de maand, en je heb presies hetzelfde. is dat normaal? of zit hier kwalitiets verschil in?
Simpel gezien heb je nix nodig.. Forwarding kost erg weinig. Alleen eventuele mailboxen en opzetkosten/registratie kost wat.

Je moet voor een .nl domein overigens wel eeen KvK hebben, anders krijg je niet een .nl domein. (of je moet kvk van je hoster gebruiken, maar dan staat ie ook op zijn naam, dus issie zelf eigenaar)

Prijzen worden voornamelijk bepaald door de diensten en service die een bedrijf bied.

Dus als je ook mailboxen wilt, dan kost het iets, anders gewoon de goedkoopste.. je hebt geen service of extras nodig, alleen forwarding,en dat werkt eik altijd wel :)

• kieltju
ik zat net te kijken bij www.highpointhosting.nl die leken me wel goed enzo...

dit is trowens het eerste topic waar k niet gelijk een preek krijgt omdat ik niks kon vinden op de zoek :)

Verwijderd

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=782

Ziet er wel aardig uit jah. En ik ben vandaag in een goede bui :)

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 20:43 schreef DJSmiley het volgende:

[..]
Prijzen worden voornamelijk bepaald door de diensten en service die een bedrijf bied.

Dus als je ook mailboxen wilt, dan kost het iets, anders gewoon de goedkoopste.. je hebt geen service of extras nodig, alleen forwarding,en dat werkt eik altijd wel :)
Behalve als je dus geen KVK nummer hebt en het bedrijf gaat failiet :(

• kieltju
maar k was voor nevermind.net aan het kijken, die word al gebruikt... yeh... :'( als k www.nevermind.net indruk krijg k dus echt geen pagina te zien |:(

• DJSmiley
Op woensdag 26 juni 2002 20:52 schreef kieltju het volgende:
maar k was voor nevermind.net aan het kijken, die word al gebruikt... yeh... :'( als k www.nevermind.net indruk krijg k dus echt geen pagina te zien |:(
Registrant:
Nevermind (NEVERMIND5-DOM)
Nordstrom tulegatan 61b
Sundbyberg, 172 32
SE

Domain Name: NEVERMIND.NET

Administrative Contact, Technical Contact:
Johansson, Michael (MJ1884)jordan@C64.ORG
Starrbacksgatan 8
Sundbyberg, 172 74
SE
+468290839

Record expires on 02-Aug-2003.
Record created on 01-Aug-1997.
Database last updated on 26-Jun-2002 14:53:55 EDT.

Domain servers in listed order:

NS.NEVERMIND.NET 217.78.33.137
NS2.NEVERMIND.NET 194.198.202.112
Die is dus al in gebruik..

overigens wil geen page niet zeggen dat domein vrij is..

www.nic.com gebruik ik altijd om een whois te doen of een domein nog vrij is

• kieltju
jah k weet het, maar als je een domein heb dan zet je er toch iets op? nu is er iemand die daar geld voor betaald (voor nix) een een ongelukkige kilian.

mag k trouwens mij site laten zien? k ben er nogal blij mee!

• DJSmiley
Op woensdag 26 juni 2002 20:59 schreef kieltju het volgende:
jah k weet het, maar als je een domein heb dan zet je er toch iets op? nu is er iemand die daar geld voor betaald (voor nix) een een ongelukkige kilian.

mag k trouwens mij site laten zien? k ben er nogal blij mee!
1. eik niet, spam enz gedoe

2. ik heb al op je huisje geklikt hoor :)

3. Opmerkingen:

1. Voorpage: Op hoge resoluties is ie niet mooi gecentreerd, je background wordt meerdere keren getoond.
Suggestie: Frame of tabelset op vaste grootte, en daar je structuur in opbouwen. Dan ben je alle-resolutie-proof
2. Links blauw is een kutkleur. Tekst is niet superduidelijk, en als je erop klikt bijna onleesbaar tegen die achtergrond

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb mijn forwarding geregeld bij http://www.gandi.net en ben er zeer tevreden over. Kost 12,00 per jaar en bevalt me (tot nu toe ;)) zeer goed.

Je krijgt een domein naar eigen keuze (biz, com, info, net, org) en tot 5 e-mail aliassen. Naam verwijst gewoon naar je eigen plek op het net (met een minpuntje... de echte locatie komt dan ook in beeld maar goed, voor 12,00 kun je ook niet alles hebben)

• kieltju
Op woensdag 26 juni 2002 21:17 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

1. eik niet, spam enz gedoe

2. ik heb al op je huisje geklikt hoor :)

3. Opmerkingen:

1. Voorpage: Op hoge resoluties is ie niet mooi gecentreerd, je background wordt meerdere keren getoond.
Suggestie: Frame of tabelset op vaste grootte, en daar je structuur in opbouwen. Dan ben je alle-resolutie-proof
2. Links blauw is een kutkleur. Tekst is niet superduidelijk, en als je erop klikt bijna onleesbaar tegen die achtergrond
welke site heb je van me gezien? de nevermind site of de heideroosjes? k zal ff kijken welke er in mijn profiel staat (oww komt hij nu mee)

edit:

volgens mij heb je de heideroosjes gezien, de site waar ik het net over had staat op www.nevermind.tk :Y)

[edit2]
is wel asp! en database!!! hihi B-) *D
[/edit2]

• kieltju
Op woensdag 26 juni 2002 21:41 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

idd, heb heideroosjes gezien.. nu op die andere site :)

edit... :9~ ..... zie een lief koppie daar :)
lief koppie? zet wat in het gastenboek dan lijkt het alsof we fans hebben!! haha (SORRY)

[ontopic]
ik denk dat ik toch ga voor www.highpoint.nl denk wel dat ik dat wil, dan heb ik gelijk 5Mb erbij (wow 250meg data per maand nou.. nou..), wat denken jullie/jij?

Verwijderd

Of check mijn profieltjuh :) Bij ons zie je bij forwarding alleen de naam die degene heet ingetikt. Dus niet je HCCnet adres. B our guest :) we hebben op de site geen forwarding staan, maar even mailen en we maken je een offerte als je wilt.

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 21:46 schreef kieltju het volgende:

[..]

wat denken jullie?
ik zal je alleen ff zeggen dat als je er ook hosting bijneemt, je meestal niet aan bedragen minder dan 5 a 10 euro moet gaan denken bij een beetje webhost.

• DJSmiley
Op woensdag 26 juni 2002 21:46 schreef kieltju het volgende:

[..]

lief koppie? zet wat in het gastenboek dan lijkt het alsof we fans hebben!! haha (SORRY)
Ok, ik zal ff wat krabbelen...

Edit:
quote vanaf Bandleden / Michelle: Breezers zijn erg lekker..

mm... heeft zeker ook MSN? >:)

[ontopic]
Hosting hierboven genoemd kun je doen, alleen is 250Mb echt niets, vooral met plaatjes.. Wat als je eroverheen gaat? Kosten??

Spam-modus: www.grafix.nl. Bieden oa forwarding aan.
Eerder genoemde Gandi.net kan ook goed. Is het goedkoopste.. Alleen moet je wel een cc oid hebben dan. (frans bedrijf)

• kieltju
Op woensdag 26 juni 2002 21:59 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Ok, ik zal ff wat krabbelen...

Edit:
quote vanaf Bandleden / Michelle: Breezers zijn erg lekker..

mm... heeft zeker ook MSN? >:)
sorry is al bezet >:)
Spam-modus: www.grafix.nl. Bieden oa forwarding aan.
Eerder genoemde Gandi.net kan ook goed. Is het goedkoopste.. Alleen moet je wel een cc oid hebben dan. (frans bedrijf)
bij grafix.nl zijn de domeinen 34 euro ofzo, uuuh verbeter 45 euro (particulier) bij highpoint.nl waren ze 15euro (perjaar). wat is het verschil? scheelt nogal wwat!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-08 17:50

ralfbosz

xm create bosz -c

Op woensdag 26 juni 2002 21:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik zal je alleen ff zeggen dat als je er ook hosting bijneemt, je meestal niet aan bedragen minder dan 5 a 10 euro moet gaan denken bij een beetje webhost.
Ach heb nu voor €82,- webruimte met 25Mb, MySQL en 1,5Gb data. Lekker SSH toegang tot de bak en eigen webstats. Mijn vier domeinen wijzen erheen en met .htaccess kan ik unlimited subdomeinen aanmaken. Geen geld toch :Y).

rm -r *

• kieltju
Op woensdag 26 juni 2002 22:05 schreef ralfbosz het volgende:

[..]

Ach heb nu voor €82,- webruimte met 25Mb, MySQL en 1,5Gb data. Lekker SSH toegang tot de bak en eigen webstats. Mijn vier domeinen wijzen erheen en met .htaccess kan ik unlimited subdomeinen aanmaken. Geen geld toch :Y).
lieve schat, ik ben 15 heb geen werk en ben lui! ik ga echt geen 82 euro uitgeven voor dingen die ik niet gebruik (Mysql, SSH en subdomeinen), maar toch aardig van je

[edit]

wie was dat van flitsweb.com, dat was wel mooi
f.hosting lite
- Registratie domeinnaam (bijv. www.uwbedrijf.nl)
- 2 MB Diskruimte
- 500 MB Dataverkeer
- 1 POP3 Emailadres (bijv. info@uwbedrijf.nl)
- 3 Emailaliassen
- 3 URL forwarding (bijv. http://sales.uwbedrijf.nl)
- FTP toegang
- CGI Scripting
- Maatwerk website inclusief 3 pagina's; in huisstijl opgebouwd
1pop3 mail is perfect, alleen dat maatwerk heb ik toch niet nodig?

Verwijderd

Nou kertje daar moet ik je toch ongelijk in geven ik heb nou 100 gieg datalimiet en 40 gieg ruimte voor mijn site. Met mysql, php en ssh.

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 22:12 schreef Dave Schalk het volgende:
Nou kertje daar moet ik je toch ongelijk in geven ik heb nou 100 gieg datalimiet en 40 gieg ruimte voor mijn site. Met mysql, php en ssh.
100gb verkeer/maand voor minder dan 10 euro/maand?

ik kan je verzekeren dat dat niet kan

• kieltju
:9~

edt:

uhhh.. ik lees net iets over onzinnige berichten >:)

haha k zal em ff zinnig maken, hoezo altijd zoveel? gebruik je ook zoveel? wat kost dat? (servertje thuis?)

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 22:14 schreef Kertje het volgende:

[..]

100gb verkeer/maand voor minder dan 10 euro/maand?

ik kan je verzekeren dat dat niet kan
Ik betaal er niks voor >:)

Iemand anders helaas wel :)

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 22:16 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Ik betaal er niks voor >:)

Iemand anders helaas wel :)
dan klopt je reply niet want ik had het over webhost prijzen, jij krijgt het somewhere gratis

• kieltju
maar uhhhh ontopic? oww fuck ik moet mn nest in, k ga wel ff denken wat ik ga nemen. maar voor mij is 10Mb wel genoeg hoar! slaap lekker kusjes

Verwijderd

wie was dat van flitsweb.com, dat was wel mooi
[..]

1pop3 mail is perfect, alleen dat maatwerk heb ik toch niet nodig?
Me! :)
Nee, dat maatwerk is ook alleen voor mensen die een domein registreren voor het domein en een passend mailadres. De meesten willen niet eens die gratis site, maar dat is hun keuze. De meesten nemen gewoon een complete site af. Die gratis pagina's halen we dan van de prijs af, als soort van korting. Zoals gezegd, we kunnen ook forwarding aanbieden, net wat je wilt. Je kunt de prijzen ook vinden op de site, bij de hosting, rechtsboven in je scherm.

• kieltju
Op woensdag 26 juni 2002 22:26 schreef Atmosferic het volgende:

[..]

Me! :)
Nee, dat maatwerk is ook alleen voor mensen die een domein registreren voor het domein en een passend mailadres. De meesten willen niet eens die gratis site, maar dat is hun keuze. De meesten nemen gewoon een complete site af. Die gratis pagina's halen we dan van de prijs af, als soort van korting. Zoals gezegd, we kunnen ook forwarding aanbieden, net wat je wilt. Je kunt de prijzen ook vinden op de site, bij de hosting, rechtsboven in je scherm.
uhhh, jammer, nou ik de prijzen zie. sorry. ik wil gewoon een leuk domeintje voor bijn mijn site die ik voor vrienden bouw (veel voor weing :7) maar waarom zijn die prijzen dan zo verschillend?

edt:

ik wil dus alleen een domein (als dat kan). je had het dan over korting? hoeveel blijft er dan nog over voor alleen een domein? dr was net iemand die zij dat het domein het goedkoopste was, of is dat fout?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 22:31 schreef kieltju het volgende:

[..]

uhhh, jammer, nou ik de prijzen zie. sorry. ik wil gewoon een leuk domeintje voor bijn mijn site die ik voor vrienden bouw (veel voor weing :7) maar waarom zijn die prijzen dan zo verschillend?

edt:

ik wil dus alleen een domein (als dat kan). je had het dan over korting? hoeveel blijft er dan nog over voor alleen een domein? dr was net iemand die zij dat het domein het goedkoopste was, of is dat fout?
Die korting is alleen van toepassing wanneer je naast hosting ook een website afneemt. De prijzen zijn zo verschillend, omdat de een een brakke server gebruikt, maar wel met alle soorten scripts, maar de ander meer waarde hecht aan een stabiele, maar dus iets duurdere server, en dus genoegen neemt met minder extensies. Ook diskspace traffic en e-mail neemt hierbij een belangrijk aandeel in. Ik weet alleen dat wij in de prijs/ kwaliteit-verhouding goed scoren.
Alleen een domein kan ook, in combinatie met een forwarding account. Als je even naar ons mailt (mail-adres via website) kunnen we dit even voor je uitzoeken. Ik denk dat het iets van 40 pleuro per jaar excl. BTW is, maar dat zoekt mijn collega dan voor je uit.

• kieltju
okay, bedankt, k zal morgen ff een mailtje sturen. eerst ff lekker slapen :z

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 22:37 schreef Atmosferic het volgende:

[..]
tis niet de bedoeling om hier openlijk te adverteren

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 23:02 schreef Kertje het volgende:

[..]

tis niet de bedoeling om hier openlijk te adverteren
Doe ik toch niet? Die jongen vraagt om advies cq. suggesties. Hoe moet je die geven, als je geen beestjes bij hun naam mag noemen??

Ik verwees in eerste instantie zelfs slechts naar mijn profile...

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 23:16 schreef Atmosferic het volgende:

[..]

Doe ik toch niet? Die jongen vraagt om advies cq. suggesties. Hoe moet je die geven, als je geen beestjes bij hun naam mag noemen??

Ik verwees in eerste instantie zelfs slechts naar mijn profile...
omdat hier veel meer mensen rondlopen die hosting aanbieden en dit niet doen. Over je eigen toko ben je altijd positief en dus niet objectief. Als mensen hier hun eigen toko gaan aanbieden kun je net zo goed dit hele forum opheffen

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 23:18 schreef Kertje het volgende:

[..]

omdat hier veel meer mensen rondlopen die hosting aanbieden en dit niet doen. Over je eigen toko ben je altijd positief en dus niet objectief. Als mensen hier hun eigen toko gaan aanbieden kun je net zo goed dit hele forum opheffen
Das waar, maar dan hoef je ook hier geen mening gaan te vragen, want iedereen zal naar zijn toko gaan verwijzen. Of ie het nou openlijk zegt of niet. Beetje een rare stelling dan.

Is het misschien niet handiger om een toko-lijst te maken, en die vast te zetten ergens op Tweakers??? Zoiets als in de pricewatch??? (*kijkt moddereters aan...*)

Verwijderd

123 domains is goedkoop en ook erg goed, gebruik ik al jaren

www.123domains.net

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 07:43 schreef Atmosferic het volgende:

[..]

Das waar, maar dan hoef je ook hier geen mening gaan te vragen, want iedereen zal naar zijn toko gaan verwijzen. Of ie het nou openlijk zegt of niet. Beetje een rare stelling dan.
de meeste mensen kunnen best objectief oordelen imho ook al hebben ze ergens belang bij... de meeste mensen hier die regelmatig lopen te spammen zijn vaak de wat nieuwere bedrijfjes zonder klanten en zonder toekomst perspectief imho

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 10:58 schreef Kertje het volgende:

[..]

de meeste mensen kunnen best objectief oordelen imho ook al hebben ze ergens belang bij... de meeste mensen hier die regelmatig lopen te spammen zijn vaak de wat nieuwere bedrijfjes zonder klanten en zonder toekomst perspectief imho
Gelukkig, dan doe ik niks fouts :)

Maar wat van pricewatching?? Zou dat geen id zijn??

Verwijderd

Als je een goedkoop en goed bedrijf wilt hebben voor het registreren van je domeinnaam, moet je echt eens kijken bij DirectNic. Voor 17 euro per jaar heb je een .com .net of .org domeinnaam met gratis forwarding van je adres en gratis onbeperkte emailforwards. Geen verborgen regeltjes of reclame ofzo, het werkt perfect :). Enige [mogelijke] nadeel is dat je met creditcard moet betalen, maar dat was bij mij geen probleem.

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 11:52 schreef Atmosferic het volgende:

[..]

Maar wat van pricewatching?? Zou dat geen id zijn??
nee

er bestaan al geneog sites zoals www.webselect.nl en www.webhosters.nl

verder is imho de prijs wel de aller slechtste methode om een webhost uit te zoeken

• kieltju
Op donderdag 27 juni 2002 11:59 schreef SySasZ het volgende:
Enige [mogelijke] nadeel is dat je met creditcard moet betalen, maar dat was bij mij geen probleem.
jah, als je goed heb gelezen dan zie je dat ik 15 ben, meestal heb je dan geen krediet kaart. K zou mischien wel die van mijn vader kunnen lenen B-) >:)

Verwijderd

als het toch voor een n00b is zal het nooit voor een bedrijf gaan denk ik :P

www.tk

Goeie site en gratis
ZO heb ik ook wel eens een site gehost,
1 ding zit er aan vast,
als je binne 3 maanden minder dan 30 bezoekers hebt gehad vervalt je gratis domein :)

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 13:52 schreef kieltju het volgende:

[..]

jah, als je goed heb gelezen dan zie je dat ik 15 ben, meestal heb je dan geen krediet kaart. K zou mischien wel die van mijn vader kunnen lenen B-) >:)
Ik ben 17 en kan dus ook nog geen creditcard op m'n naam hebben. Maar die van m'n vader idd :).

• kieltju
jah, maar k denkl dat mijn vader vind dat nooit okay, alle nevermind.* adressen zijn al bezet, weet iemand een iets wat erop lijkt, ik zit nu al 2dagen te verzinne. Het is voor een pagina van een rock band.

• DJSmiley
Op vrijdag 28 juni 2002 15:49 schreef kieltju het volgende:
jah, maar k denkl dat mijn vader vind dat nooit okay, alle nevermind.* adressen zijn al bezet, weet iemand een iets wat erop lijkt, ik zit nu al 2dagen te verzinne. Het is voor een pagina van een rock band.
www.nevermind-theband.com ?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 20:29 schreef kieltju het volgende:
hallo, ik wil een domein voor mijn site hebben maar ik snap er niet echt veel van, hosting forwarding bla bla. als ik nou een domein wil laten verwijze naar mijn sitje bij mijn provinder heb ik dan hosting nodig?
bij wie kan ik het beste een domein late registreren? (kwaliteit/prijs enzo)
wat moet ik nogmeer weten als ik een domein wil laten registreren?

ik heb gezocht naar domein, hosting en forwarden. er was niks waar ik echt wijzer van werd... zal wel aan mij liggen |:(

please help me, ik word helemaal gek van alle termen en kreten!!!
Bovenstaande reacties niet gelezen.

1 domeinnaam registreren bij een bedrijf dat forward.

Wil je je domeinnaam koppelen aan een gratis webspace, dan heb je alleen domeinnaam nodig.
Wil je betaalde webspace dan ook webruimte huren.

Ik doe het zelfde als jij bij www.xxlwebhosting.com (spam? dan maar hopen dat hij het eerder leest dan iemand het weghaald).

• kieltju
bedankt, ik zit nu met het probleem welk domein k moet nemen doordat allen nevermin.* domeinen in gebruik zijn moet ik wat anders verzinnen. www.nevermind-theband.* lijkt me te lang ik dacht meer aan never.* ,maaar dat is du ookal in gebruik |:(, iemand idee??

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 11:24

gizmo9003

Go For It!

ok.. ik ben ook een n00b op het gebied van domeinen etc...
ik heb een websiteje gebouwd bij geocities,
en zoals ik lees, kan ik hier:
http://www.highpoint.nl/domregaanvraag.html
dus een domein laten registreren voor €15,95 per jaar,
en bij
Doorroutering naar een bestaande domeinnaam:
moet ik dan www.geocities.com/mijnsite intikken, wat mij €3.95 kost.. klopt dat?

dus per jaar kost het mij €19.90 per jaar, om alleen een .nl domein te hebben, dat doorlinkt naar mijn geocities site??

en that's all?

tjah..

• kieltju
bij highpoint.nl is het 19.95 per jaar en voor hosting erbij (10Mb) 15 euro eenmailg erbij.

ik zit nu te twijfelen tussen www.highpoint.nl en www.enom.nl , highpoint omdat je er voor beetje geld een beetje hosting bij heb, en enom omdat ze me heel erg goed lijken, heel erg duidelijk enzo...

wie heeft er ervaring met deze 2?

Verwijderd

Both unknown... Ze staan bij ons in ieder geval niet bekend als 'geweldig'.
Pagina: 1