[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Verwijderd
mysql_connect('localhost','',''); verbindt je met de localhost ZONDER gebruikersnaam & wachtwoord.Op woensdag 26 juni 2002 19:58 schreef irondog het volgende:
Ik heb redhat 7.2 geistalleerd en ik wil graag gaan php-en
De functie mysql_connect(); doet het volgens mij:
mysql_connect('localhost','','');
dit geeft geen foutmeldingen
als ik iets anders pak dan "localhost", dan krijg ik een foutmelding voor deze regel.
Ik kan geen enkele query uitvoeren op de database. Hij geeft verder ook geen foutmeldingen.
Het is logisch dat je een foutmelding krijgt indien je localhost vervangt voor een andere host omdat waarschijnlijk de gebruikersnaam of het wachtwoord verkeerd is. PHP kan dit commando dan dus niet uitvoeren.
Probeer de error eens te specificeren: mysql_error();
Suc6!
Ik denk idd dat het aan de usr/ww combinatie ligt... of Mochten deze niet ingesteld staan (dus '') dan kun je eens kijken of je met de "or die" en "mysql_error()" wat debug informatie kunt posten....
Trying is the first step towards faillure...
Of met mysql_error()Op donderdag 27 juni 2002 10:57 schreef _.Luke._ het volgende:
Ik denk idd dat het aan de usr/ww combinatie ligt... of Mochten deze niet ingesteld staan (dus '') dan kun je eens kijken of je met de "or die" en "mysql_error()" wat debug informatie kunt posten....
Verwijderd
Probeer anders eens gewoon met mysql in je database te komen, dan weet je of het aan je login/passwd ligt of iets anders is.
en met mysql_error()Op donderdag 27 juni 2002 12:00 schreef MisterData het volgende:
[..]
Of met mysql_error()
jah...
Trying is the first step towards faillure...
Pagina: 1