geocities-ad in de weg !!!

Pagina: 1
Acties:

• piston
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik ben bezig met een website te bouwen en de bedoeling is om ze te publiceren bij geocities.
Als test heb ik al een deel upgeload (of hoe zeg je dat???) maar ik merk nu dat die advertensie van geocities die steeds verschijnt op elke pagina over mijn tekst heen staat!

Mijn vraag is nu: wat doe ik het beste? (behalve andere webspace zoeken)
- werken met tabellen zodat de tekst niet verder kan dan een bepaald punt (nadeel: extra werk voor mij waar ik niet veel kaas van heb gegeten in html)
- of een frame extra plaatsen aan de linkerzijde van de pagina met als breedte de breedte van die reclame (nadeel: als ik het juist heb wordt de site dan zwaarder voor modem-ers en dit wil ik ten zeerste vermijden! +wasted space zodat er weer meer gescrolled moet worden en dat is dan ook weer tegen mijn principes)

Graag jullie opinie.
BTW als er iemand een oplossing heeft om die advertensie te verwijderen mag die dat ook zeggen hoor !!! ;)

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

Verwijderd

Doe dit:
<table align="left" width="80%"><tr><td>

tekst

</td></tr></table>

dis overgens geen i&t maar w&g

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een extra frame levert nauwelijks meer data op, dus daarom hoef je het niet te laten. Ik zou toch echt naar andere webspace gaan zoeken, ook omdat geocities soms ontzettend traag is.

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 16:01
Als de site niet te groot is mag je 'm bij mij (@sloom) hosten. maak ik wel een (temp) accoutje aan tot je iets beters heb gevonden als geocties

• piston
ja sorry ik zie het nu. ik was iets te rap maar de mod zal het wel verplaatsen (is al aangevraagd zag ik)

die code die je geeft is toch voor een tabel of heb ik het mis? die eerste string dan volledig in begin plaatsen en die tweede dan op het laatst of zo?

Ik bedenk net dat een frame eenmaal geladen niet steeds opnieuw geladen wordt juist? als dit zo is denk ik dadt ik toch voor die extra frame ga.

edit: hier stond iets wat misschien niet geapprecieerd zou worden.

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."

• piston
bedankt voor het aanbod maar voorlopig moet ik toch nog enorm veel werk doen. de site is namelijk nog maar in de beginfase en daarmee bedoel ik dat ik er pas een uurtje aan gewerkt heb. er moet dus nog vanalles aan gedaan worden en tot ze af is stel ik het wel met geocities. kzie achteraf wel wat ik er mee doe.

edit: typfoutje

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 16:01
Kan ook, maar ik zou gaan voor tripod.nl. Die is redelijk snel en geen banners geloof ik. Ik heb tenminste een banner vrij site op tripod gezien

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 20:11 schreef Suepahfly het volgende:
Kan ook, maar ik zou gaan voor tripod.nl. Die is redelijk snel en geen banners geloof ik. Ik heb tenminste een banner vrij site op tripod gezien
Tripod geeft popups, en dat is IMHO vele malen irritanter dan een banner.

Voor de topicstarter: Je kun ook bij een een of andere gratis provider een accountje aanvragen, daar kun je het dan ook neerzetten. Als alleen jij, of jij en een kleine groep mensen het maar hoeft te zien kun je thuis ook nog een webservertje draaien.

• piston
ik heb wel gratis webspace bij mijn provider (is niet echt gratis zit gewoon in de prijs in), maar de sh*t is dat er een probleem is waardoor ik er geen files naar kan uploaden. ik heb de helpdesk al gebeld maar die wisten niet direct een oplossing. ze gingen eens controleren of het probleem bij hen ligt, maar voorlopig is geo wel voldoende.
Het ad-probleem is dus niet echt een ramp want als ze definitief af is zal ik ze bij mijn provider plaatsen als het dan al macheert, maar het is gewoon irritant!

over zelf een servertje opzetten: ten eerste zou ik niet weten hoe dat in zijn werk zou gaan (kan dat natuurlijk wel opzoeken maar dan nog: voor zover ik weet moet je pc dan constant aanstaan en dat gaat mijn ma niet goed vinden!)
en ten tweede mag ik dit niet van mijn provider. Als ze er achter komen sluiten ze mijn toegang af of zo. ;(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Zucht... als je geen ads wil, betaal er dan godverdomme eens voor... ik wordt al die "ik wil de service van betaald maar dan gratis" topics nu wel eens zat :(

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 26 juni 2002 22:51 schreef maartena het volgende:
Zucht... als je geen ads wil, betaal er dan godverdomme eens voor... ik wordt al die "ik wil de service van betaald maar dan gratis" topics nu wel eens zat :(
Als je dan leest waar hij het over heb...

Hij wil dat die ad wel blijft, maar op een andere plek.
Dus dat is zeker niet zo als die andere topics waar jij het over heb.

• piston
ik weet dat ik in mijn eerste post terloops vroeg of er niemand weet hoe hij die ad weg krijgt maar als dat niet kan/mag dan stel ik mij daar wel tevreden mee hoor. dit is dan ook maar een tijdelijk probleem want zoals eerder gezegd wordt de site op de server van mijn provider gezet als ze volledig af is. (en daar betaal ik maandelijks genoeg eurootjes voor)

het ging er em in de hoofdzaak trouwens om wat het beste zou zijn zodat die ad niet over mijn tekst heen stond! niet hoe je die ad wegkrijgt.

Verwijderd

dit werkt, maar of je het wilt:

HTML>
<HEAD>
<TITLE>de titel/TITLE>
</HEAD>
<BODY>
jouw tekst
<noframes>
</BODY>
</html>