"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Verwijderd
<table align="left" width="80%"><tr><td>
tekst
</td></tr></table>
dis overgens geen i&t maar w&g
die code die je geeft is toch voor een tabel of heb ik het mis? die eerste string dan volledig in begin plaatsen en die tweede dan op het laatst of zo?
Ik bedenk net dat een frame eenmaal geladen niet steeds opnieuw geladen wordt juist? als dit zo is denk ik dadt ik toch voor die extra frame ga.
edit: hier stond iets wat misschien niet geapprecieerd zou worden.
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
edit: typfoutje
Tripod geeft popups, en dat is IMHO vele malen irritanter dan een banner.Op woensdag 26 juni 2002 20:11 schreef Suepahfly het volgende:
Kan ook, maar ik zou gaan voor tripod.nl. Die is redelijk snel en geen banners geloof ik. Ik heb tenminste een banner vrij site op tripod gezien
Voor de topicstarter: Je kun ook bij een een of andere gratis provider een accountje aanvragen, daar kun je het dan ook neerzetten. Als alleen jij, of jij en een kleine groep mensen het maar hoeft te zien kun je thuis ook nog een webservertje draaien.
Het ad-probleem is dus niet echt een ramp want als ze definitief af is zal ik ze bij mijn provider plaatsen als het dan al macheert, maar het is gewoon irritant!
over zelf een servertje opzetten: ten eerste zou ik niet weten hoe dat in zijn werk zou gaan (kan dat natuurlijk wel opzoeken maar dan nog: voor zover ik weet moet je pc dan constant aanstaan en dat gaat mijn ma niet goed vinden!)
en ten tweede mag ik dit niet van mijn provider. Als ze er achter komen sluiten ze mijn toegang af of zo.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Als je dan leest waar hij het over heb...Op woensdag 26 juni 2002 22:51 schreef maartena het volgende:
Zucht... als je geen ads wil, betaal er dan godverdomme eens voor... ik wordt al die "ik wil de service van betaald maar dan gratis" topics nu wel eens zat
Hij wil dat die ad wel blijft, maar op een andere plek.
Dus dat is zeker niet zo als die andere topics waar jij het over heb.
het ging er em in de hoofdzaak trouwens om wat het beste zou zijn zodat die ad niet over mijn tekst heen stond! niet hoe je die ad wegkrijgt.
Verwijderd
HTML>
<HEAD>
<TITLE>de titel/TITLE>
</HEAD>
<BODY>
jouw tekst
<noframes>
</BODY>
</html>