Hey, ik wil mn zonnet accountje gaan opzeggen en er eentje nemen bij eweka, dus ik moet een briefje sturen naar oznnet met info, maar er stond ook dat er kosten aan verbonden zijn die in je contract staan, maar ik ben mn contract kwijt, weet iemand wat die kosten zijn? Thanks
Lijkt me sterk dat er bij een gratis internet account opzegkosten bijkomen eigenlijk.
Of heb je het over een Zonnet ADSL abo?
Je kunt ze het beste even mailen lijkt me zo
Of heb je het over een Zonnet ADSL abo?
Je kunt ze het beste even mailen lijkt me zo
over het algemeen gelijk aan de abonnementskosten die ze zouden krijgen als je je minimale contractduurt uitzit...
dus als je een contract voor minimaal 12 maanden aan gegaan bent, en je zit nu in maand zes, kost het je dus 6 maanden abbo geld...
zo iets is het meestal, maar zie algemene voorwaarden op de zonnet site... en de minmale contractduur kun je daar meestal ook vinden, tegen woordige voor breedband meestal 12 maanden.
dus als je een contract voor minimaal 12 maanden aan gegaan bent, en je zit nu in maand zes, kost het je dus 6 maanden abbo geld...
zo iets is het meestal, maar zie algemene voorwaarden op de zonnet site... en de minmale contractduur kun je daar meestal ook vinden, tegen woordige voor breedband meestal 12 maanden.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
duurt een halfjaar dacht ik, ik heb t zelf ook en dat meot je dan in elk geval betalen, kan je beter nog even wachten tot je je minimale periode hebt afgerond en dan eweka nemen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Pagina: 1