Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een grundig mystixx mp3 speler. Het probleem wat ik nu heb is dat als ik er nieuwe batterijen in doe dat ze binnen een half uur tot een uur leeg zijn. Ik heb geen id hoe dit kan komen, maar ik weet wel dat het niet goed is. Iemand tips?
s

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 22:34

Dennahz

Life feels like hell should.

wat voor batterijen gebruik je :? oplaadbare ?

Twitter

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit hoort in Gadget talk :)

AV ---->> GT :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik ken het probleem. Ik heb ook een soortgelijke MP3-Speler en hij is ook in no-time leeg. Maar ik heb goeie MERK opblaadbare batterijen ;) en die gaan ongeveer een uurtje mee, als ze leeg zijn keil ik meestal 2 verse oplaadbare erin en als die leeg zijn ben ik alweer thuis :D

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
zullen idd wel oplaadbare zijn of anders hele elcheapo batterijen.. probeer es wat duurdere duracell batterijen.. waarschijnlijk gaan die stukken langer mee. Is natuurlijk wel duur, dus voor de lange termijn kun je dan beter oplaadbare nihm batterijen kopen (20euro, 4 stuks+lader bij kijkshop)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 19:57 schreef f0rce het volgende:
Ik ken het probleem. Ik heb ook een soortgelijke MP3-Speler en hij is ook in no-time leeg. Maar ik heb goeie MERK opblaadbare batterijen ;) en die gaan ongeveer een uurtje mee, als ze leeg zijn keil ik meestal 2 verse oplaadbare erin en als die leeg zijn ben ik alweer thuis :D
Ja maar hoe kan dat nou? in zo'n korte tijd dat dat ding leeg is. Me normale diskman gaat veel en veel langer mee. Op mijn mp3 speler zit zelfs iets ingebouwd dat hij maar eens in de 200 sec ff aan het draaien is en dat hij de rest uit zijn geheugen haalt. Ik heb 3 paar batterijen geprobeerd, de gene die erbij zatten en 2 paar andere oplaatbare die het altijd prima doen in andere apparaten.

Verwijderd

Topicstarter
en als ik dan naar mp3spelers.nl ga dan hebben al die mp3cdspelers een afspeel tijd van tussen de 10 tot 15 uur, dan lijkt 30 tot 60 echt wel shit. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het normaal is, want je koopt natuurlijk niet voor niets zo'n mp3 speler. Je wil langer naar muziek luisteren, maar dan niet 20 pakjes bats mee nemen om je hele mp3 cd te luisteren.

Verwijderd

Ga ff naar de winkel met je bonnetje en leg het probleem uit, want volgens mij is dit een pruductie foutje, grtz Partana

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:17
het kan ook eraan liggen dat je in het begin de instructies niet hebt opgevolgt, bijv net als bij telefoons, eerst helemaal vol-leeg etc, mischien dat hij het daardoor niet goed doet, ff boekje lezen en teruggaan naar de winkel zeker(maar wel eerst weten waar het precies aan ligt)

Verwijderd

Topicstarter
naja ik koop morgen wel ff een pakje goeie batts, mocht hij dan nog onder de 1 tot 2 uur zitten dan gaat ik terug en dan ga ik een andere halen.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 22:34

Dennahz

Life feels like hell should.

hmm ik heb dezelfde speler en gister met goedkope 20 in 1 pak batterijen was ie echt binnen 45 minuten leeg :?

Twitter

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:18

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Op vrijdag 28 juni 2002 07:11 schreef BrEeZeR het volgende:
hmm ik heb dezelfde speler en gister met goedkope 20 in 1 pak batterijen was ie echt binnen 45 minuten leeg :?
ik zou gelijk een andere halen. Het zijn dan wel goedkope batts. maar 45 minuten is echt te weinig!

.

Pagina: 1