WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

ASUS V7100 Pro GeForce 2 MX-400 > vaag met spellen

Pagina: 1
Acties:

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
ik heb deze kaart geinstalleerd op mijn mobo en de drivers geinstalleerd, alleen wil het probleem zijn dat ik de menu's, met name met pro skater 3 en gta 3 omdat ik die gespeeld heb, niet leesbaar zijn en de spellen vrij lelijk...

ik heb wel resolutie op 1024 en 32 bit kleuren enzo, maar kan niet de juiste instellingen vinden. mijn mijn oude kaart, ATI Rage 128 Pro, werkte dit automatisch na de install van de drivers.

wie weet hoe ik dit kan oplossen :?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:49
staan ze in het spel wel op OpenGL ??

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:30
of Direct3D

• beatle
hmmmz, in het spel zelf kan ik de teksten dus niet lezen... zie het spel wel, maar de regels tekst en score etc. zijn strepen geworden... :(

iemand anders andere id'n :?

Verwijderd

heb dezelfde kaart gahad en werkte in 1 maal perfect.
maar gooi eerst eens alle drivers eraf,ook de via drivers en vernieuw die,daarnaa de detonator drivers erop.

Verwijderd

Dit kun je in het tabblad instellen van de drivers:

klik op Direct3D > knop "Meer D3D ..." > Texel uitlijning > verschuif de schuifbalk naar links

Verwijderd

als je bij gta3 hèt gele-balk probleem bedoeld (komt alleen in winXP voor, dan moet je deze even instelleren:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Anders FSAA even uitzetten?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 22:30 schreef timdeh het volgende:
Dit kun je in het tabblad instellen van de drivers:

klik op Direct3D > knop "Meer D3D ..." > Texel uitlijning > verschuif de schuifbalk naar links
of naar rechts! kwestie van beetje experimenten, een tweaker ligt daar niet wakker van.

mijn ecsuus vooro een stomme repy: ikb enk zat!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
geef anders ff wat meer info :)
welk OS gebruik je bijvoorbeeld? want win2k en winXP willen nog wel eens probs geven...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• beatle
die patch heeft me geholpen... ik draai inderdaad windows xp maar ook voordat ik nieuwe proc en mobo en videokaart had draaide ik xp en heb nooit die patch hoeven gebruiken, vandaar dat ik het bij de kaart zelf zocht... :?

majah, bedankt iig voor de hulp... *D

Verwijderd

het probleem komt alleen voor bij mensen die winXP èn een nvidia-kaart hebben. Je had dus geen probleem omdat je een ati kaart had *D

bijdeweg: dit stond gewoon in the readme van gta ;)

• beatle
niet in mijn versie van internet :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 juni 2002 14:48 schreef beatle het volgende:
niet in mijn versie van internet :)
staat in elke instal.. anders heb je een kaaaaanudde versie :P

Verwijderd

the readme staan in zowel de rip als de iso (ik had eerst de rip omdat ik de iso niet kon vinden, later heb ik de iso gedownload)

het lijkt me sterk dat iemand hem repackt en de readme eruit haalt...
Pagina: 1