Toon posts:

Drivers voor een racestuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb hier een racestuur staan, maar er staat alleen racing op en dat is volgens mij geen merk. Er staat wel een fcc nummer op en dat is izipc-801, maar ook met het fcc nummer kan ik geen drivers vinden. Wie kan mij helpen

P.S. ik zoek driver voor WinXP

Verwijderd

dan maak je zelf toch een stuur aan, met de opties die gelden voor jou stuur: Configuratiescherm ---> Spelopties ---> toevoegen ---> Aangepast dan kies je raceautobesturing, assen laat je gewoon op 2 staan, en het aantal knoppen hangt natuurlijk van je stuur af bij naam vul je wat leuks in en je klikt op OK, nu kan je hem gewoon netzo callibreren als een stuur uit het lijstje.

suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 19:24 schreef Ejjanssen het volgende:
dan maak je zelf toch een stuur aan, met de opties die gelden voor jou stuur: Configuratiescherm ---> Spelopties ---> toevoegen ---> Aangepast dan kies je raceautobesturing, assen laat je gewoon op 2 staan, en het aantal knoppen hangt natuurlijk van je stuur af bij naam vul je wat leuks in en je klikt op OK, nu kan je hem gewoon netzo callibreren als een stuur uit het lijstje.

suc6!
er is alleen een probleem er zitten 11 knoppen op en nog zo'n spelcomputer geval met 4 knoppen maar ik kan maar veel minder knoppen invoeren wat moet ik dan doen????!?????

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op woensdag 26 juni 2002 19:27 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

er is alleen een probleem er zitten 11 knoppen op en nog zo'n spelcomputer geval met 4 knoppen maar ik kan maar veel minder knoppen invoeren wat moet ik dan doen????!?????
Boekje? BTW: een vraagteken lukt ook :P

Verwijderd

http://www.google.com is de oplossing gewoon zoeken naar wheel + of ie ff heeft + usb of wat anders. Er staan meestal plaatjes bij, die vergelijk je gewoon.

Verwijderd

Klinkt als een 'Thrustmaster Nascar Racing' stuurtje.
Allemaal gele knoppies ?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 19:27 schreef hebiknogniet het volgende:

[..]

en anders doe je het met wat minder knoppen, wtf heb je er aan 11?

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 16:53
Op zaterdag 29 juni 2002 12:47 schreef Ejjanssen het volgende:

[..]

en anders doe je het met wat minder knoppen, wtf heb je er aan 11?
Schakelen(up,down) Toeter, Camera,rear view, Reset(vooral bij NFS makkelijk :p) En eventueel schietknopjes ofzo.
Pagina: 1