Toon posts:

zijn er nog AMD proc die nog niet gelockt zijn????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog AMD proc die nog niet gelockt zijn????

spreekt voor zich huh!?!?

waar kan ik die kopen ?? zat te denken aan een dondervogel 800 of duron 800!!(nog tips )???

thnx reno

Verwijderd

Als je met een potlood overweg kan kun je ze OVERAL kopen! Gewoon de L1-bruggen inkleuren.. OP EIGEN RISICO!! :P

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 02:38
ja hoor, nog overal verkrijgbaar, alleen het unlocken is wel een priegelwerkje. het is mij gelukt, dus het lukt jou ook wel.

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

Ach, priegelwerkje.... Valt wel mee als je er ZWAAR ontspannen, NUCHTER (MOET WEL!! ervaring.. :P), onder goede omstandigheden dus mee te werk gaat. En ja, nog steeds op EIGEN risico! :)

Verwijderd

Als je een potlood kan slijpen en binnen de lijntjes kan kleuren, dan kun je elke AMD processor (Thunderbird & Duron) die nu in de winkel ligt unlocken.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Naplion, ik heb altijd wat booze achterover gesmeten als ik ga tweaken, anders durf ik niet :)

dus ik mag nooit een duron kleurplaat inkleuren :(

Verwijderd

Topicstarter
kay thnx jullie all..

maar eff over die proc...
kan ik beter een duron 600 kopen en die overclocken naar 900(heb gelezen dat dat kan) of een thunderbird 800 naar 1GHz???

ik bedoel dus qua prijs en toekomst en qua alles???? (abit kt7)
duron 600 350.-
thunderbird 800 540.-

thnx reno

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 12:34 schreef Reno het volgende:
kay thnx jullie all..

maar eff over die proc...
kan ik beter een duron 600 kopen en die overclocken naar 900(heb gelezen dat dat kan) of een thunderbird 800 naar 1GHz???

ik bedoel dus qua prijs en toekomst en qua alles???? (abit kt7)
duron 600 350.-
thunderbird 800 540.-

thnx reno[/quote]heb gisteren een Duron voor fl 200,- gehaald, die 350 vind ik aardig hoog. TB 800 staat voor fl 500,- in de pricewatch.
voor mij was de prijs de doorslaggevende faktor, voor 200 gulden een cpu, die dan ook nog eens 950mhz haalt.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
welke duron proc?? hoeveel MHz

voor 200,- ==> !!!WAAR GEKOCHT...

p.s. deze reactie !!!!WAAR GEKOCHT.....
hangt af van de proc-snelheid...:):):)

...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-09 19:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Duron 600 staat al voor minder dan 180 in de pricewatch...voor 350 heb je makkelijk een 750 MHz :)

Verwijderd

Topicstarter
JAA maar een 750 voor 350.-
of een 650 voor .-

en beide kun je naar 950MHz:) clocken...

is het dan niet goedkoper om dan gelijk de 650 tekopen?? of zit er een adertje onder het moederplankje???

Verwijderd

Topicstarter
JAA maar een 750 voor 350.-
of een 650 voor 240.-

en beide kun je naar 950MHz:) clocken...

is het dan niet goedkoper om dan gelijk de 650 tekopen?? of zit er een adertje onder het moederplankje???

Verwijderd

Topicstarter
p.s foutje hierboven...

maar ik heb gelezen dat je de Duron niet verder kan clocken dan 950, dus een 750 zal dan toch overbodig als je de zelf overclock performance kan krijgen met een goedkopere proc. (en ook goedkoper)?? right??

Verwijderd

Topicstarter
hello??? houston??

wat heeft het eigenlijk voor nut als je een duron koopt en hem toch overclockt naar 950MHz???? (als de proc dat dan wel aan kan he?!)

dan kan net zo goed een 700 kopen IPV een 800.??
Pagina: 1