Dutchtone Abbo aanbieding?

Pagina: 1
Acties:

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jullie visie op deze aanbieding graag:

http://www.gsm.nl/aktie/dutchtone/amd52.htm

Samengevat:

- Geen 'vaste' abbo-kosten
- Verplicht 20 piek per maand belbundel (kun je dus voor bellen naar: vast/mobiel/sms!)
- Gratis phone of phone voor meerprijs

Iemand hier commentaar op? Zit hier nog een addertje? Ik ben de laatste 2 dagen bezig geweest de gsm.nl en de dutchtone site aan het napluizen geweest op 'addertje', maar geen één gevonden. Let op: het gaat mij nu niet om de ontvangst, maar eventueel bijkomende kosten (ik kan echt niks vinden)

Verwijderd

Er is wel degelijk een addertje onder het gras. Je moet er rekening mee houden dat de belbundel veel sneller op is als je van mobiel naar mobiel belt. De minuten in de bundel zijn gebasseerd op bellen naar vast net!
ps: je link deed het niet (bij mij)

• LoneGunman
  • Niet online
Ik had het ook niet over belminuten maar over voor 20 gulden bellen. De tarieven mogen dat ietsjes aan de hoge kant zijn, maar ze zijn altijd nog lager dan mijn KPN pre-paid pakketje. Ik koop nu ongeveer elke maand een pre-paid kaart van 25 gulden, rekening houdend daarmee, ben ik dus net zo duur, of zelf goedkoper uit (aangezien je er een telefoon voor weinig geld er bij 'krijgt')

Verwijderd

je schreef:
""Let op: het gaat mij nu niet om de ontvangst, maar eventueel bijkomende kosten (ik kan echt niks vinden)""

Die bijkomende kosten zijn dus de "onverwachtse" kosten aan het einde van de maand. Het nieuwe abo van D* is dus niet zo goedkoop als het lijkt. Je zegt dat je 25,- kwijt bent met kaart, nou dan ben je nu dus duurder uit! Plus het gegeven dat je een zeer brak dekkingsgebied hebt.
Jammer maar helaas.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

hmmmm....sjitzooj:( zat er net over te denken om zo'n abo van 45 piek te nemen. Heb nu nog Ben, maar ontvangst is ZWAAR klote hiero. Volgens kaartje Dutchtone is het ontvangs in heel NL goed....

Bij Dutchtone is die 6210 lekker goedkoop!!

Motor-Forum.nl

• LoneGunman
  • Niet online
Ik denk dus dat ik juist goedkoper uit ben: ik bel met een pre-paid kaar voor ongeveer 20 gulden in de maand, dan bel ik met een abbo van 20 gulden (die dus verbeld kan worden!) dus net zoveel. Ik ga niet spontaan meer bellen nu het kan, gewoon even meer opletten dat je niet te veel belt.

• LoneGunman
  • Niet online
Nog bedankt voor de reacties, ik heb ff een abbo'tje besteld met een Siemens S25 (kost 9 :) piek extra!).

edit:

En met een beetje geluk (als dutchtone ff opschiet) kan ik m'n ouwe nummer ook nog houden. Lang leve de nieuwe telecommunicatiewet.

Verwijderd

Neem een dutchtone all-in 180 voor 50 piek per maand 3 uur bellen naar vast/mobiel/watjewil (zolgn het maar in NL is want in buitenland gebruik je niet dutchtone maar andere provider) :)

Verwijderd

de belminuten zijn gebaseerd op bellen naar vaste net. Dus bij bellen naar mobiel (wat iedereen bijna met zijn GSM doet) wordt de belbundel gehalveerd, omdat dan geldt: 0,50 cent per minuut.
Pagina: 1