[QuickReport] Delphi probleem (vraag voor experts)

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo,

Een probleempje. In Delphi moet een QuickReport worden gebouwd. Dit werkt allemaal netjes via een master-detail structuur. (een klant met meerdere orders) Nu willen we graag op de detail-regels een selectie maken. Dus: laat de klant zien met al zijn orders uit 2001. Maar de property "Filter" werkt niet voor detail-regels. Weet iemand een oplossing? Zelf een query maken is easy, maar waar kun je die opgeven?

Thnx 4 any help!

Verwijderd

Ipv master-detail dit simuleren met SetRange? Vraag mbt Query begrijp ik niet..

[edit]
Ik heb het ff uitgeprobeerd in QuickReport [heb er eigenlijk nog nooit mee gewerkt] en hij werkt wel goed met een master-detail + filter. Tenminste met Delphi 6 en gewoon de DBDEMOS dus paradox.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 21:47 schreef DiFool het volgende:
Ipv master-detail dit simuleren met SetRange? Vraag mbt Query begrijp ik niet..

[edit]
Ik heb het ff uitgeprobeerd in QuickReport [heb er eigenlijk nog nooit mee gewerkt] en hij werkt wel goed met een master-detail + filter. Tenminste met Delphi 6 en gewoon de DBDEMOS dus paradox.
Thanks for trying. Ik ben er ondertussen wel uit, door de OnFilter event van de tabel te gebruiken. Vreemd dat de filter bij jou wel werkt. Hier probeerde ik het maar hij zegt gewoon bij invullen van het filter al dat dit niet mag voor een subdetail-band. Toch bedankt!