Toon posts:

Asus Terminator?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een kennis heeft mij gevraagd om voor haar een computer samen te stellen. Nou dat is geen probleem, alleen de computer moet heel klein zijn ( de case ). Nu weet ik dat de Asus Terminator en een model van Shuttle er klein zijn. Zijn deze 2 "dingen" ook betrouwbaar? Zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Het is alleen bedoelt voor een beetje internetten en tekstverwerken, maar ze willen er wel zo'n 5 jaar mee doen. Ik heb gedacht aan de Asus P4 met 1.8ghz P4 processor. Ik hoop op reacties.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:57

Hu9o

Schokkend

5 jaar...

Is het niet handiger om dan nu niet de allernieuwste pc te kopen, zodat je nog geld overhoud om na 2,5 jaar weer een niet al te nieuwe te kopen?

Want 5 jaar is toch wle heel lang

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Wij hebben op het werk een Asus Terminator staan om wat verschillende klusjes op te knappen. Het beestje staat nu toch al een aantal maanden 24/7 te draaien en nog nooit problemen mee gehad.

Wij hebben trouwens wel de Celeron versie i.p.v. de P4 maar dat zal wel niet al te veel uitmaken.

Mijn concusie/mening is dat het geweldige kastjes zijn.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:13
Op woensdag 26 juni 2002 18:42 schreef Hu9o het volgende:
5 jaar...

Is het niet handiger om dan nu niet de allernieuwste pc te kopen, zodat je nog geld overhoud om na 2,5 jaar weer een niet al te nieuwe te kopen?

Want 5 jaar is toch wle heel lang
Tja, voor jou is 5 jaar misschien wel heel erg lang, maar voor anderen misschien niet..

Ik ken nog genoeg mensen die kunnen werken op een P166, die toch al zo'n 5 jaar oud is..
Als je alleen wat standaard office-werk doet, en een klein beetje internetten, is het geen probleem :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Er is echt genoeg over kleine pc's te vinden. Zoek maar eens op de terminator en de F24/25 S50/40. Op viahardware.com is er zelfs een small formgfactor forum.

Dit topic is gesloten.