weet iemand waar je hier in nederland (liefst regio eindhoven) waar je van die lcd panelen kan krijgen die je op een overhead projector kan leggen? Liefst een die je ook op composite kan aansluiten.
Deze zijn hoogstwaarschijnlijk niet echt meer te koop. En de kans dat iemand hem je aanbied in nederland is like 0,000000000000078% oid, om het maar ff zo te zeggen. Misschien scholen die ervanaf willen ofzo 
Deze projectiemethode werd gebruikt voordat de beamer uitgevonden was. Nieuwprijs van zo'n paneel kon in de hoogtijdagen wel tegen de 5000 euro aanlopen.
Als je goed zoekt op www.ebay.de (zoeken naar "overhead") kun je er nog wel wat vinden. deze worden meestal tussen de 100 (voor slechtere) en 400 euro verkocht (op de ebay methode, bieden dus). Als er bij staat dat die verkopers alleen naar duitsland shippen moet je ze eens mailen.. meestal willen ze nederland ook wel doen. is dan wel ietsje duurder.
of misschien marktplaats.nl als je geluk hebt.
dis btw de mijne:

paneel

beetje overall-shotje
Deze projectiemethode werd gebruikt voordat de beamer uitgevonden was. Nieuwprijs van zo'n paneel kon in de hoogtijdagen wel tegen de 5000 euro aanlopen.
Als je goed zoekt op www.ebay.de (zoeken naar "overhead") kun je er nog wel wat vinden. deze worden meestal tussen de 100 (voor slechtere) en 400 euro verkocht (op de ebay methode, bieden dus). Als er bij staat dat die verkopers alleen naar duitsland shippen moet je ze eens mailen.. meestal willen ze nederland ook wel doen. is dan wel ietsje duurder.
of misschien marktplaats.nl als je geluk hebt.
dis btw de mijne:

paneel

beetje overall-shotje
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
wat kosten die dingen eigenlijk nieuw ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
die zijn niet meer nieuw verkrijgbaar....
dacht dat het zo tussen de 2000 a 5000 euro inlag a 10 jaar terug oid...
dacht dat het zo tussen de 2000 a 5000 euro inlag a 10 jaar terug oid...
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Ik zie op beurzen die dingen regelmatig aangeboden worden, maar dat zijn dan vooral de CGA/EGA modellen. Maar die kun je dan ook tegen zeer leuke prijzen kopen
.
Wat kost zo'n overhead projector eigenlijk? Ik heb hier zelf ook zo'n schermpje (1024x768
, maar daar heb ik dus geen overhead projector bij. Er zit wel een afklikbare backlight op, dus kan je hem ook gewoon als normaal LCD-scherm gebruiken.
Wat kost zo'n overhead projector eigenlijk? Ik heb hier zelf ook zo'n schermpje (1024x768
verkoop je dat schermpje niet voor een leuke prijs ?Op donderdag 27 juni 2002 13:11 schreef mcdroos het volgende:
Ik zie op beurzen die dingen regelmatig aangeboden worden, maar dat zijn dan vooral de CGA/EGA modellen. Maar die kun je dan ook tegen zeer leuke prijzen kopen.
Wat kost zo'n overhead projector eigenlijk? Ik heb hier zelf ook zo'n schermpje (1024x768, maar daar heb ik dus geen overhead projector bij. Er zit wel een afklikbare backlight op, dus kan je hem ook gewoon als normaal LCD-scherm gebruiken.
woei jah, ik wil er ook wel een erg leuk bedrag voor biedenOp donderdag 27 juni 2002 13:11 schreef mcdroos het volgende:
Ik zie op beurzen die dingen regelmatig aangeboden worden, maar dat zijn dan vooral de CGA/EGA modellen. Maar die kun je dan ook tegen zeer leuke prijzen kopen.
Wat kost zo'n overhead projector eigenlijk? Ik heb hier zelf ook zo'n schermpje (1024x768, maar daar heb ik dus geen overhead projector bij. Er zit wel een afklikbare backlight op, dus kan je hem ook gewoon als normaal LCD-scherm gebruiken.
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Dat schermpje van mij is niet te koop. Nou ja, tenzij je erg lompe bedragen gaat bieden. Ik ben al tevreden met 10% van de nieuwprijs (nieuwprijs was ong. $15.000; ja hij geeft echt heel mooi beeld), dan stap ik wel over op een mooie 20" TFT
.
Je hebt trouwens ook laptops waar je de backlight vanaf kunt halen en op een overhead projector kunt leggen. Ik geloof dat deze van Toshiba waren. Maar ik heb zo'n vermoeden dat deze vrijwel niet zijn verkocht; ik heb er tenminste nooit eentje gezien of ook maar van gehoord buiten een aankondiging ergens in een computerblad.
Je hebt trouwens ook laptops waar je de backlight vanaf kunt halen en op een overhead projector kunt leggen. Ik geloof dat deze van Toshiba waren. Maar ik heb zo'n vermoeden dat deze vrijwel niet zijn verkocht; ik heb er tenminste nooit eentje gezien of ook maar van gehoord buiten een aankondiging ergens in een computerblad.
dat heb ik zelf gemod aan mijn ouwe laptopOp donderdag 27 juni 2002 16:04 schreef mcdroos het volgende:
Dat schermpje van mij is niet te koop. Nou ja, tenzij je erg lompe bedragen gaat bieden. Ik ben al tevreden met 10% van de nieuwprijs (nieuwprijs was ong. $15.000; ja hij geeft echt heel mooi beeld), dan stap ik wel over op een mooie 20" TFT.
helaas is het beeld niet al te scherp en weet ik neit hoe ik mijn divxjes op dat scherm moet gaan krijgen
Pagina: 1