[keyboard] Logitech Internet Keyboard

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Howdy,
Ik heb zo'n Logitech Internet keyboard met van die 1337 knopjes voor spoelen, volume en favorites enzo. Nu is mijn vraag hoe ik die forward/back buttons werkend krijg in Winamp. Het WERKT wel, maar alleen als Winamp open in de forground staat. Ik wil dat het ALTIJD werkt, ook als ik MS Word zit ofzo.

Iemand een idee?

Verwijderd

Opzich lijkt mij dat nogal lastig om dat het programma kijkt naar het programma dat in de voorgrond draait ...

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 21:10
moet wel gaan, bij mij werkt het ook zo. Effe alles opnieuw installeren (winamp+logitech software)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 17:59 schreef robbertkrebbers het volgende:
moet wel gaan, bij mij werkt het ook zo. Effe alles opnieuw installeren (winamp+logitech software)
been there, done that, maar werken ho maar... :(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:47

Wildfire

Joy to the world!

Bij mij werkt het ook gewoon als Winamp in de achtergrond draait hoor.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Misschien Microsoft Keyboard software gaan draaien voor je toetsenbord... Heb ik ook gedaan, werkt als een trein (alleen sommige knopjes hebben nu geen functie )

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op woensdag 26 juni 2002 23:51 schreef Wildfire het volgende:
Bij mij werkt het ook gewoon als Winamp in de achtergrond draait hoor.
ja bij werkt et ook gwoon..

mischien werkt et om de logitech I touch software te uninstalleren (mits je niet de allernieuwste hebt)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• RiMaBo
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Waarschijnlijk moet je winamp niet minimaliseren als je die knopjes op je keyboard wilt gebruiken. Zo werkt het bij mij ook.. gewoon winamp open laten staan en dan gaan tiepen in Word ofzo.

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

• Wildfire
  • Laatst online: 14:47

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 26 juni 2002 23:56 schreef RiMaBo het volgende:
Waarschijnlijk moet je winamp niet minimaliseren als je die knopjes op je keyboard wilt gebruiken. Zo werkt het bij mij ook.. gewoon winamp open laten staan en dan gaan tiepen in Word ofzo.
Nee hoor, het werkt hier gewoon. Winamp kan ik gewoon minimaliseren.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als hij in de systray staat doet hij het niet, maar als je hem gewoon op de taakbalk geminimaliseert hebt staan doet hij het gewoon...

:) en nee, geen oplossing daarvoor...in de systray is winamp volgens itouch *inactief* dus reageert hij er niet op :) jammer genoeg

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Pagina: 1