specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Het staat toch echt in de FAQ dat je veel info moet geven: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2
ja 
En nu, wat is precies het doel van dit topic
sorry maar ik drukte per ongeluk op de verzend knopOp woensdag 26 juni 2002 17:44 schreef SH007 het volgende:
Het staat toch echt in de FAQ dat je veel info moet geven: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/2#2
dat weet ik maar je ziet dat mensen er niet naar kijken
specs | specs server
om uitleggen wat er allemaal in de first post moet staan je ziet constant verschijn alsOp woensdag 26 juni 2002 17:45 schreef OProg het volgende:
ja
[voorbeeld]
mijn netwerk doet het niet en ik heb de instellingen allemaal goed wat is mijn probleem? [/voorbeeld]
specs | specs server
Nee, dat is op heel GoT zo, en dat is juist het hele grote probleem waar GoT al tijden mee kampt. Heel veel mensen zijn te lui om ook maar een heel klein beetje moeite te doen, en openen dan meteen een topic.Op woensdag 26 juni 2002 17:45 schreef dreamer het volgende:
[..]
sorry maar ik drukte per ongeluk op de verzend knop
dat weet ik maar je ziet dat mensen er niet naar kijken
dus.... we kunnen er (nog) niets aan doen dat mensen daar niet naar kijken. Er zijn wel ideeen over geweest, maar die zijn echt al tot in uitentreuren besproken.
Het is ook niet NT-specifiek dat mensen de FAQ Niet lezen...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
tja ik kom bijna alleen maar op NT vandaarOp woensdag 26 juni 2002 17:48 schreef JvS het volgende:
dus.... we kunnen er (nog) niets aan doen dat mensen daar niet naar kijken. Er zijn wel ideeen over geweest, maar die zijn echt al tot in uitentreuren besproken.
specs | specs server
Als ik elk topic zou sluiten waar ik te weinig info zie dan zit NT soms met 50% slotjes.
Dat is trouwens al altijd geweest en niet alleen de laatste tijd.
Het staat dus weldegelijk in de FAQ zoals SH007 reeds zei.
Als je een topic zou zien in de lijn van
"Help het werkt niet" kan je die SM melden.
(maw een topic waar dus geen hol van info in staat en niets zegt)
Dat is trouwens al altijd geweest en niet alleen de laatste tijd.
Als je een topic zou zien in de lijn van
"Help het werkt niet" kan je die SM melden.
(maw een topic waar dus geen hol van info in staat en niets zegt)
klopt altijd geweest maar de laatste tijd heel erg (naar mijn mening)Dat is trouwens al altijd geweest en niet alleen de laatste tijd.
ik weet dat het in de faq staat maar wat ik wil vragen is zet het duidelijker neer niemand leest dat blijkt wel.
specs | specs server
Uhm, ideetje om dan boven elke New Topic of Reply boxje (dus de textfield) een beknopte uitleg te geven hoe het moet of niet moet? Dus boven het textvakje waarin ik nu zit te typen dus
Moah, of de user moet gewoon de FAQ lezen?Op donderdag 27 juni 2002 00:41 schreef RUFFNECK het volgende:
Uhm, ideetje om dan boven elke New Topic of Reply boxje (dus de textfield) een beknopte uitleg te geven hoe het moet of niet moet? Dus boven het textvakje waarin ik nu zit te typen dus
Imho is het sowieso nuttig om bij welk probleem dan ook zoveel mogelijk relevante info te geven, zodat de mede GoTters je zo goed mogelijk kunnen helpen, maar dat gaat er bij sommigen blijkbaar niet in?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
En zie je hoe beknopt je dat kan zeggen?Op donderdag 27 juni 2002 00:44 schreef blackd het volgende:
[..]
Moah, of de user moet gewoon de FAQ lezen?
Imho is het sowieso nuttig om bij welk probleem dan ook zoveel mogelijk relevante info te geven, zodat de mede GoTters je zo goed mogelijk kunnen helpen, maar dat gaat er bij sommigen blijkbaar niet in?
Neej maar je hebt wel gelijk, geef ik toe. Mja, er zijn altijd wel die paar. Ik bijv. heb ook nooit de FAQ gelezen, maar Glimi hebt me al behoorlijk daarvoor wijsgemaakt
Pagina: 1