Canon met alleen duitse handleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 11:14
Ik heb vandaag een Canon S30 gekocht, gewoon in een normaal nederlands fotozaakje, kom thuis, verpakking open.... hmm... alleen een duitse handleiding. Garantiekaart OOK in het duits. Winkel gemaild, nog niks terug, maar even 3 vragen hierover:

1: Is zoiets normaal en hoef ik dit te pikken? Ik neem eigenlijk aan dat als je in een NEDERLANDSE shop iets koop, je gewoon een nederlandstalige handleiding hoort te krijgen. Mijn duits is nou niet zo super dat ik zo comfortabel met die camera kan gaan zitten spelen

2: Die camera kan toch wel gewoon in het engels gezet worden nu? Als dat namelijk niet kan gaat die 100% zeker terug (ik wil hem nog ff ingepakt laten zitten, twijfel een beetje of ik dit wil pikken of niet)

3: de garantiekaart is ook in het duits, met duitse adressen en telefoonnummers erop, vraag ik me af, mocht ik er problemen mee krijgen, gaat Canon NL dan hierdoor lastig doen?

Verwijderd

De verkoper heeft de camera waarschijnlijk voor een mooie inkoopprijs uit Dtsl gehaald. De in Nederland ingekochte S30 / S40 zijn voorzien van een NL handleiding en garantiekaart.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
[topic=460573/1/25]

taal is allemaal hetzelfde, kan je gewoon instellen volgens mij..

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Gebruik onze vriend http://gathering.tweakers.net/forum/find of z'n grote broer www.google.com

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.