Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ben je ingelogd?
Professioneel Hyves-weigeraar
1) Je probeert te dubbelposten
2) Tijd originele artikel ouder dan 3 weken
3) Tijd laatste reactie ouder dan 3 weken
4) Artikel onder embargo
2) Tijd originele artikel ouder dan 3 weken
3) Tijd laatste reactie ouder dan 3 weken
4) Artikel onder embargo
• ik ben ingelogd
• ik ben niet aan het ddbbllppssttnn
• het originele artikel is van 26 juni en nog actief (Longhorn artikel)
• het artikel is (voor zover ik weet) niet onder embargo
Ik heb al een posting gedaan onder dat artikel, een reactie op een posting van iemand anders, maar ik wil er graag mijn eigen reactie met mijn eigen inzichten aan toevoegen, wat dus niet lukt...
• ik ben niet aan het ddbbllppssttnn
• het originele artikel is van 26 juni en nog actief (Longhorn artikel)
• het artikel is (voor zover ik weet) niet onder embargo
Ik heb al een posting gedaan onder dat artikel, een reactie op een posting van iemand anders, maar ik wil er graag mijn eigen reactie met mijn eigen inzichten aan toevoegen, wat dus niet lukt...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Er is nu voor de tweede keer het zelfde gebeurd, maar in een andere thread.
Scenario:
Ik post een bericht in antwoord op het hoofdbericht. Dat lijkt gepost te worden, maar het bericht is onzichtbaar, zelfs op -1, dus hij is niet weggemod ofzo (ook niet dat dat zou kunnen binnen een paar seconden). Ook na langer wachten staat hij er niet. Als ik zoek op Reyn Eaglestorm in "reacties user", zie ik die berichten ook niet staan. Alsof ze niet bestaan dus.
Maar:
Als ik probeer nogmaals te posten zegtie dat dat niet kan. Dubbelpost denktie? En als ik kijk naar het totaal aantal postings onder mijn naam, worden ze wel degelijk megeteld.
De postings bestaan dus wel, maar zijn onzichtbaar. Qu'est-ce qui se passe?
Scenario:
Ik post een bericht in antwoord op het hoofdbericht. Dat lijkt gepost te worden, maar het bericht is onzichtbaar, zelfs op -1, dus hij is niet weggemod ofzo (ook niet dat dat zou kunnen binnen een paar seconden). Ook na langer wachten staat hij er niet. Als ik zoek op Reyn Eaglestorm in "reacties user", zie ik die berichten ook niet staan. Alsof ze niet bestaan dus.
Maar:
Als ik probeer nogmaals te posten zegtie dat dat niet kan. Dubbelpost denktie? En als ik kijk naar het totaal aantal postings onder mijn naam, worden ze wel degelijk megeteld.
De postings bestaan dus wel, maar zijn onzichtbaar. Qu'est-ce qui se passe?
In dit nieuwsdraadje vond ik 2 reacties van jou:
Deze en deze
Heb je misschien het niveau verkeerd staan in je preferences op de FP
Deze en deze
Heb je misschien het niveau verkeerd staan in je preferences op de FP
Ik heb toch het gevoel dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik heb in verschillende nieuws berichten van vandaag een reactie proberen te plaatsen maar overal:
Sorry, je bericht kon niet geplaatst worden.
Probeer anders even de reden van weigering erin te coden (kan nooit heeel moeilijk zijn) zodat ik echt kan controleren of het aan mij ligt of aan jullie
Sorry, je bericht kon niet geplaatst worden.
Probeer anders even de reden van weigering erin te coden (kan nooit heeel moeilijk zijn) zodat ik echt kan controleren of het aan mij ligt of aan jullie
|_____vakje______|
Pagina: 1