Aopen AX34 Pro2 wil nie meer goed overklokken :(

Pagina: 1
Acties:

• D3N_B0Y
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 08:44
khad laatst voor €25 een Aopen AX34 Pro2 Gekocht van me broer .. samen met een celeron 700
Is wel prima ding ... maar nu heb ik een probleem de bios van dat ding is gewoon gaar, mist paar dingen zoals het vcore/fsb menuutje, in plaats daarvoor kan je nu alleen nog de fsb veranderen maar dat neemt ie nie serieus ofzow ?? maar goed .. nu heb ik er ook een paar jumpertjes op zitten waarmee ik de fsb kan veranderen .. dus denk ik ahh leuk, en zet hem fijn op 100mhz. Dus ikke daar lekker fijn booten ... alles doet het denk start 3dmark2000 ff op .. en loopt nie .. ( sluit het programma af ofzo??) dus ikke hem nog eens op gestart en daarna dee die het ... de oude 3dmark score werd gewoon zowat verdubbeld!!!!
Ahhfijn ikke wil dus nu kijken of het sdtabiel loopt enzo .. maar neej na 5 minunten vast als een vastgetimmerde huis ..
Maar nu mijn belangrijkste vraag is ... hoe kan ik zorgen dat ik weer goed kan overklokken en mijn bios goed kan krijgen ..

ok sys specs ..
moederbord Aopen AX34 Pro2
Celeron700
Geheugen Dane Elec + Apacer 384mb
Geforce3ti200 128mbddr
netwerkaartje Realtek

:: ABIT AN7 :: GF3 Ti200 :: 2500+ ::

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dusja ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ...
als je zo onduidelijk bent, en nauwelijks informatie over je systeem geeft begrijpen we niet wat je bedoelt :{