Toon posts:

[GARANTIE] IBM Schijf?¿

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb een IBM schijf, maar ik kan daar totaal geen informatie over vinden of er nog garantie op zit. Ik heb IBM al gemaild, maar die reageren niet. Heb ze ook al gebelt op 0800-446149 zoals op de site vermeld staat, maar geen gehoord.. Kan iemand mij helpen? kijken of het 1 van jullie wel lukt...

IBM Deskstar DTLA-305040 40Gb 5400Rpm s/nYJOY7543

Alvast Thx..

Daniel

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoe oud is ie?
Je hebt altijd minimaal een jaar garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Hij is hooguit 1,5 jaar oud. Maar ik wil het zeker weten... Ik kan er nikx over vinden..

• mjhzenden
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02-2025

mjhzenden

... vooral stilte ...

Op woensdag 26 juni 2002 16:45 schreef SH007 het volgende:
Hoe oud is ie?
Je hebt altijd minimaal een jaar garantie.
Gewoon op de IBM site een RMA aanvragen !
Bij IBM heb je altijd 3 jaar garantie, dus geen probleem dus.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon RMA aanvragen?? Het is niet zo dat je gewoon een formulier zomaar kan invullen.... (waar vind ik dat RMA? URL?)

Ik moet eerst weten of er nog garantie op zit, en of hij wel geregistreerd is bij hun....

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon naar de HDD main page gaan http://www.storage.ibm.com/hdd/index.htm, daarna Technical Support en klik op Check RMA status.. Beetje zoeken kan geen kwaad :)

hmm, moet iets sneller typen..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 17:02 schreef BalusC het volgende:
Gewoon naar de HDD main page gaan http://www.storage.ibm.com/hdd/index.htm, daarna Technical Support en klik op Check RMA status.. Beetje zoeken kan geen kwaad :)

hmm, moet iets sneller typen..
Dat heb ik ook al geprobeerd... Als ik ga zoeken op serie nummer dan vind ie niks.....

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

3 jaar garantie, al dat gesodemieter met die rma nummers, gewoon naar de winkel terug waar je hem hebt gekocht, en dan ruilen die hem in voor een nieuwe of je krijgt je geld terug.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04 09:44

MaDLiVe

.-Observer-.

Op woensdag 26 juni 2002 19:51 schreef MegaJurk het volgende:
3 jaar garantie, al dat gesodemieter met die rma nummers, gewoon naar de winkel terug waar je hem hebt gekocht, en dan ruilen die hem in voor een nieuwe of je krijgt je geld terug.
De winkels vertellen meestal hetzelfde--> rechtstreeks naar ibm sturen helemaal als ie al ouder is dan 1 jaar.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:09
http://www.storage.ibm.com/warranty/jsp/arma31.jsp

Partnr heb je niet gepost, maar daar kun je iig je RMA regelen. Invullen, en opsturen.
klaar....
Pagina: 1