Toon posts:

A3D + Windows XP + Counter-Strike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele search al lopen door ploegen, het antwoord is bijna altijd hetzelfde het wil niet maar sommige mensen hebben het wel aan de praat gekregen maar zijn zo aardig om hun oplossing niet uit te leggen.

Ik heb een Terratec DMX X-Fire 1024 en heb je Hercules Fortissimo II Drivers geinstalleerd en ook al de drivers van Terratec geprobeerd maar ik krijgen het niet aan de praat.

Als ik s_enable_a3d in console typ dan zegt ie dat A3D niet geinitialiseerd kan worden omdat de driver niet geladen is. Ik heb die a3dapi.dll al uit de Half-Life dir gegooid maar dat hielp ook niet.

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik heb het ook eens geprobeerd, maar ben dr ook niet uitgekomen... heb in frustratie een SB audigy gekocht....

Verwijderd

A3D in HL + WinXP kan niet

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 17:00 schreef FuTaL het volgende:
A3D in HL + WinXP kan niet
Tja das mooi kut... win98se loopt de hele tijd vast :X. Maarjah ik ga toch nog en keer 98se proberen. Wie weet.

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op woensdag 26 juni 2002 17:00 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

Tja das mooi kut... win98se loopt de hele tijd vast :X
klopt, onder W98 kreeg ik het ook niet voor elkaar... (ik had een terratec Sixpack... zelfde chipset erop geloof ik)

Verwijderd

Topicstarter
WinME dan maar proberen ik sta nu op het punt op het te installeren.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het schijnt niet zo veel nut te hebben met die kaart. Ik heb hem zelf ook. Je moet opzoek gaan naar zo'n geluidskaart die in me sig staat :D *hint* ik speel ook cs ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb WinME geinstalleerd en nu werkt het nog niet :( :(

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op woensdag 26 juni 2002 18:59 schreef Tw^st3D het volgende:
Nou ik heb WinME geinstalleerd en nu werkt het nog niet :( :(
das minder ja... :( ik heb ook bijna alle OSen geprobeerd met tig verschillende drivers...
zoals peertje zegt, kun je beter op zoek gaan naar een A3D 2.0 soundcard van aureal... die werken wel goed, maar zijn nergens meer te koop... :'( :'( :'(

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
je moest toch die A3D file in je CS dir wegsmijten :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
A3D met Half-Life krijg je alleen ECHT goed door een echt A3d2.0 (sb live/terratec van je = A3d1.0) kaart te gebruiken samen met Win98se. Je kunt dmv allerlei 'fixes' en 'patches' wil A3d1.0 krijgen met je kaartje maar tov 2.0 is dit nog waardeloos + je blijft problemen houden....

A3d2.0 is in HL echt suprieur aan eax/software sound maar het is heel jammer dat win2k/winxp het niet perfect ondersteunen met HL

Verwijderd

k'heb de zelfe geluids kaart en gebrui de standaart windows-xp drivers maar dan wel EAX mode in HL-Cs en loopt perfect duzz mijn mening is: change A3D naar EAX.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Als je de laatste drivers installeert voor de GFII dan zit daar geen A3Dapi.dll bij en pakt hij die standaart uit de HL map welke zo bagger is dat het voor geen meter werkt en hij crashed enzo. Als je bij vortex of sound ff naar drivers gaat zoeken, moet je ff het A3D driver pack downloaden ik meen versie 3.12 maar weet niet zeker of die versie klopt. Dan pak je die uit en pleur je de A3dapi.dll in je HL map, dat werkte bij mij iig, echter niet in XP

Veel mensen denken trouwens dat het werkt omdat ze s_a3d op 1 hebben staan, echter als je vraagt of ze ff S-enable_a3d 1 in willen kloppen in de console dan komen ze erachter dat het inderdaad niet werkt.

Met uitpakken bedoel ik dus NIET installeren, het is een zelf installer, dus moet je hem uitpakken met winzip ofzo, anders installeert hij allerlij filkes die ouder zijn en dat wil je niet. mocht alleen dat ene bestand neerzetten geen effect hebben, installeer ze dan WEL gewoon, soms wil dat om de een of andere vage reden ineens wel werken, maar probeer liever eerst handmatig neerzetten.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1