Ik heb een Duron 600@800, Abit KT7, TNT2 Ultra. Wanneer ik bijvoorbeeld een racespel aan het spelen ben, loopt ie gewoon vast, en soms dus ook in windows. Waar kan dit aan liggen, misschien te lage spanning voor mijn CPD. ik heb mijn corevoltage nu op 1,75 staan. Weet iemand misschien een oplossing????
Valt bij jou nog mee, ik krijg regelmatig fatale fouten met iets erin over VxD. Ik gok zelf dat het de voeding is(heb maar een 230W
)
anyway suc6
anyway suc6
kan je vcore voltage te hoog gezet worden????? hij kan maar tot 1,85 maar ik weet niet of hij dit aan kan????? of is er iets anders aan de hand, Drivers???
Mijn systeem is ook zo lekker onstabiel. Volgens mij ligt dat aan de oudere grafische kaarten (weet ik niet zeker, iemand wel?).
Verwijderd
Is je videokaart niet te heet? Hetzelfde probleem had mijn pc ook en het bleek dat de chip van mijn tnt2 gewoon te heet werd, daardoor liep mijn pc ook de hele tijd vast. Als je chip heter dan 45 graden is kan het daar aan liggen.
Misschien is het dat, maar er is dan een probleem, waar kan ik dat zien???? de temp bedoel ik dan...
Verwijderd
Waar zijn we mee bezig.
Probeer eens te draaien op 600 mhz.
Als het dan niet werkt, kom dan terug, en zoek een andere oplossing, zoals windows opnieuw installeren en goed de via 4 in 1 drivers installeren.
Chill out, dit werkt toch voor geen hol dat paniek gedoe.
Probeer eens te draaien op 600 mhz.
Als het dan niet werkt, kom dan terug, en zoek een andere oplossing, zoals windows opnieuw installeren en goed de via 4 in 1 drivers installeren.
Chill out, dit werkt toch voor geen hol dat paniek gedoe.
Pagina: 1