[Car Audio] Line out op Radio/Nav. Ford Mondeo?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Topicstarter
Binnenkort krijg ik mijn Ford Mondeo, met o.a. een radio/navigatiesysteem, de Visteon Navigation Radio 9000 (VNR 9000)

Afbeeldingslocatie: http://www.visteon.com/technology/automotive/images/specs/navradio.jpg

Kent iemand deze radio/nav? Ik wil weten of er een line-out op zit, zodat ik mijn JBL versterker/tube er op aan kan sluiten.

De versterker heeft ook nog een "speaker in" :?, kan ik anders daar iets mee?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:46
Ik gok van niet. Maar aangezien je zegt dat je versterker ook nog 'speaker-in' aansluitingen heeft is er niks aan de hand, hierop kun je namelijk gewoon rechtstreeks de speaker-out aansluitingen van je radio op aansluiten..... :)

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Topicstarter
Op het Ford forum wordt gesproken over een "filter" dat je aansluit op de achterspeakers. Is dat vergelijkbaar met die speaker-in?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
ford forum ?? LINK!

heb ook nog wat vraagjes over mijn CD6000

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 16:59 schreef burp2001 het volgende:
ford forum ?? LINK!

heb ook nog wat vraagjes over mijn CD6000
www.ford-world.nl