Toon posts:

Super Metroid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal knetter van dit spel omdat ik gewoon echt vast zit.
Ik ben al 3 dagen bezig en het begint een beetje irritant spelletje te worden... volgens mij is het onmogelijk om uit deze posistie te komen

Ik heb naar antwoorden gezocht en faqs gelezen maar helaas heeft dit nix geholpen.
Ik hoop dat iemand dit herkent en me kan helpen.

Als volgt:

Ik ben door de vloer heen gevallen toen ik een (e) powerup wou pakken.

Nu begint het gedonder want ik kan hier niet meer uit.

Aan de linkerkant zit een savepoint waar ik mn game savede.
Als je rechts gaat kom je op een gegeven moment in een kamer waar 3 ventjes zitten en omhoog springen via de muur.
Helaas kan ik dat niet en zo hoog springen kan niet.

Dus wat nu?

Hier een draw gemaakt waar ik precies zit.

http://213.93.59.133/metroid.gif

Ik heb het gevoel dat ik ergens een powerup heb gemist... dus is het dus nog mogelijk om hier uit te komen?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe vette tekening man..
Kan me alleen geen moer meer van dat spel herinneren sorry...

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 15:50
Je moet die ventjes 'nadoen' zeg maar. Dus een rollende sprong richting de muur maken, op het moment dat je de muur raakt, METEEN de tegenovergestelde richting springen. Zo dus die hele schacht omhoog.

Het duurt wel een tijdje voor je het onder de knie hebt :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Topicstarter
Ai ai ai.... das volgens mij een power up die ik ergens moet hebben gemist want ik kan niet springen als ik rol.

• Crashman
Nee niet als balletje :)

Wat ik bedoel is dat je een sprong maakt waarin je gewoon ronddraait. Niet als balletje :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Topicstarter
WWWWWWOOOOOOOOOWWWWW

Ben er nog niet uit maar het me 1x gelukt !!!!!!

Dat krijg je als je iets 2e hands haalt zonder handleiding. :)

YES YES YES YOU ARE THE MAN CRASH !!

THX !!

Verwijderd

Topicstarter
YES... IAM FREE AGAIN !!

Nogmaals bedankt Crash !!!

(al die tijd kon ik tegen muren springen.... thats it.. ik koop voortaan alles nieuw met boekje)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Wat krijg je eigenlijk als je het spel met 100 % uitspeeld? weten jullie dat toevallig?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
geen idee wat je krijgt, maar het was wel een errug vet spel waarbij de techniek die de topicstarter moet gebruiken nogwel een van de lastigste dingen was wat ik me kon herinneren.

Ik heb er nog steeds spijt van dat ik em destijds in heb gerolen voor (overigens ook een geniaal spel) samurai showdown. Maarja ik had em toen al uit, ik geloof op iets van 98% ofzo...

* UnderFlow kan niet wachten op de metroids die uit gaan komen op de cube en voornamelijk op de gba.

Verwijderd

me2 gaat beide zekers halen. me love metroid

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Op woensdag 26 juni 2002 15:24 schreef XnX het volgende:
Ik word helemaal knetter van dit spel omdat ik gewoon echt vast zit.
Ik ben al 3 dagen bezig en het begint een beetje irritant spelletje te worden... volgens mij is het onmogelijk om uit deze posistie te komen

Ik heb naar antwoorden gezocht en faqs gelezen maar helaas heeft dit nix geholpen.
Ik hoop dat iemand dit herkent en me kan helpen.

Als volgt:

Ik ben door de vloer heen gevallen toen ik een (e) powerup wou pakken.

Nu begint het gedonder want ik kan hier niet meer uit.

Aan de linkerkant zit een savepoint waar ik mn game savede.
Als je rechts gaat kom je op een gegeven moment in een kamer waar 3 ventjes zitten en omhoog springen via de muur.
Helaas kan ik dat niet en zo hoog springen kan niet.

Dus wat nu?

Hier een draw gemaakt waar ik precies zit.

http://213.93.59.133/metroid.gif

Ik heb het gevoel dat ik ergens een powerup heb gemist... dus is het dus nog mogelijk om hier uit te komen?
Yepppp, ik ken dit stukje. Hier zul je vele uren mee gaan spenderen. Je moet inderdaad die 3 wappie's na gaan doen.
Zorg dat op het moment dat je net de muur raakt, omdraaid en tegelijk springt. Dan zet je je weer af tegen de muur. Zodra je een stukje wegglijd kun je het vergeten.

Ok, je bent bovenaan, een van die wappie's lukt het om met een sprong door die nauwe opening rechts boven dat gat doorheen te springen. Dit kan jij ook, gewoon een aanloop nemen, springen en snel naar bol morphen. Als het lukt mag je blij zijn want er ligt een of andere upgrade dacht ik. Zo niet, begin je weer opnieuw :D

Die powerup waar jij naar beneden viel kun je ook nog krijgen, gewoon onthouden bij het hoeveelste stukje steen je naar beneden donderd en dan de volgende keer op die laatste steen weg springen.

Dus oefen nog maar eens goed,

DOC.

DOC.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Lees de draad voordat je blaat DOC. ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Crashman
Op woensdag 26 juni 2002 16:04 schreef XnX het volgende:
YES... IAM FREE AGAIN !!

Nogmaals bedankt Crash !!!

(al die tijd kon ik tegen muren springen.... thats it.. ik koop voortaan alles nieuw met boekje)
hehe, graag gedaan :+

De eerste keer dat ik daar omhoog ging, deed ik dat door als bal een bommetje te plaatsen (wist ook niet hoe dat wall-jumpen moest :+), en op het juiste moment dat je omhoog veert door de ontploffing nog een bommetje plaatsen, en zo verder. Tot je helemaal bovenaan was.

Je begrijpt dat t ERG frustrerend is als je bijna bovenaan bent, en je timing is net verkeerd bij het laatste sprongtje ofzo :)

Verwijderd

Ik wil dit spel ook ...

Verwijderd

The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

:(

Verwijderd

Ik heb em , maar hoe drop je bommen . Want ik zie vaak powerups liggen maar kan ze niet pakken
Pagina: 1