Toon posts:

TeleBankieren...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dus,

Ik kreeg van "de bank" gratiz telebankieren aangeboden (omdat ik student bent). Leuk, maar ik heb ook gehoord dat het een "beetje" onveilig is. Iemand ervaring, of weet iemand wat er mis kan gaan.

THNX...

Verwijderd

ik zou er maar ff mee wachten is niet echt veilig .
bij DE bank.
was laatst op tv.
dus je bent gewaarschuwt

Verwijderd

Topicstarter
ok dank.. ik krijg het iig thuis gestuurd. kijken wat ik ermee doe... :)

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:19

Pierik

I'll be back!!!

Ziejewel Vos ik zei het je toch. :D

Iracing Profiel

Verwijderd

Ach, het is veilig zat. En de bank geeft toch een garantie als het mis gaat. Dus boeie.

• Pierik
  • Laatst online: 09-08 21:19

Pierik

I'll be back!!!

Ja da's waar maar als het mis gaat zul jij moeten bewijzen dat jij het niet bent geweest die dat geld heeft overgemaakt naar die rekening. En tja hoe bewijs je dat.....

En als je het niet kunt bewijzen dan heb je dus een probleem. Ik hoef geen telebankieren.

Iracing Profiel

Verwijderd

Installeren, welke versie?, welke bank?, ik werk bij een helpdesk van telebankieren vande Rabobank. Als je daar kunt hacken beloof ik je dat je de rijkste man van de wereld wordt!! Echt waar zonder gein...:):)

Verwijderd

Ik gebrui de telebank kieren van Rabobank werkt perfect :)

• Roel
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Ik heb dat via de rabobank, werkt perfect via een secure httppagina. Er staat dus niks op je eigen pc, en mocht je een troyan oid downloaden dan wordt dat nog moeilijker omdat je een digipas hebt.

Dan moet je een paar nummers invullen die steeds anders zijn, en daar zit ook het bankrekening nummer enzo inverwerkt.

Alleen de offline versie werkt bij niet niet echt lekker meer...

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

ja , precies Vos , zou ik maar niet doen , is niet erg veilig

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1