"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Hier niet
ik heb er al zat weggebracht.
Als je een nieuwe koopt kun je de oude overigens daar inleveren.
Als je een nieuwe koopt kun je de oude overigens daar inleveren.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
is het dan echt een fabeltje of mischien alleen vor pcees?
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Dat is een fabeltje dus. Sinds de verwijderingsbijdrage is ingevoerd, worden daar dus die kosten van betaald.
Jij betaald bij aanschaf dus eigenlijk al voor die latere afvoer van je apparaten.
Jij betaald bij aanschaf dus eigenlijk al voor die latere afvoer van je apparaten.
Nope
Verwijderd
waarom weggooien? ik bouw van al die ouwe hardware gewoon een kasteel
heb van 12 ISA NIC's al bijna de deur af.
ach so......Op woensdag 26 juni 2002 19:41 schreef Bjorker het volgende:
Dat is een fabeltje dus. Sinds de verwijderingsbijdrage is ingevoerd, worden daar dus die kosten van betaald.
dat was het dus.....
tnx, nu is het duidelijk waar dat verhaal vandaan kwam
Je betaalt altijd bij aanschaf van een nieuwe 'verwijderingsbijdrage'. Maar volgens mij gaat ie alleen weg als ie echt kapot is en anders is er nog wel iemand voor...
Het bos is groot.

Ze moeten niet denken dat ze me naast die verwijderingsbijdrage ook nog eens "weggooibijdrage" kunnen laten betalen.
Dat feest gaat mooi niet door.
Ze moeten niet denken dat ze me naast die verwijderingsbijdrage ook nog eens "weggooibijdrage" kunnen laten betalen.
Dat feest gaat mooi niet door.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Pagina: 1