http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=542095
IS dit nu trollen of mag je niet eens meer kritisch zijn tegenwoordig?
IS dit nu trollen of mag je niet eens meer kritisch zijn tegenwoordig?
Ik denk dat mensen de bold stukjes wat minder tackties uitgedruikt vinden.Ik ben lekker bij Win2k blijven hangen. Heb WinXP welgeteld 15 min op me comp gehad en was toen al de pokke wizzards en de rest van die onnodige meuk al beu.
Ik hoor van meerdere echte n00b gebruikers dat ze XP wel makkelijk vinden en ik denk dat MS daar met Longhorn ok voor gaat. Ik zit echter niet te wachten op een OS die wel even alles voor mij regelt domweg omdat ik niet alles centraal opgeslagen wil hebben. Ik wil niet dat ie bijhoudt wat ik allemaal doe. Ik wil gewoon werken zonder dat de PC me in de gaten houdt.
Wij houden niet van zulke programmas, maar het merendeel van de counsument is al lang blij dat hij/zij de pc aan kan zetten en zal Longhorn dus geweldig vinden omdat het zoveel zelf doet.....helaas beslaan die mensen het grootste gedeelte van de markt en het zal dus iet lang duren voordat we deze OS in onze strot geramd krijgen omdat progjes onder Win2k en XP niet lekker draaien.
Ik zie nu al dat van sommige hardware nit eens drivers uitkomen voor 2K of XP hoe zal dat eraan toe gaan met Longhorn? Kan je dan nog meer nieuwe spul gaan kopen?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Op donderdag 27 juni 2002 12:02 schreef nitraat het volgende:
ik ga liever met mezelf spelen.....
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Scheen de zon hier nu maar, tis niet echt mooi weer hieroOp donderdag 27 juni 2002 13:18 schreef Renegade het volgende:
[..]
En daarvoor is het niet te warm![]()
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hmm, veters los, schoenen uit, sokken uit en spelen maar met je dikke teenOp donderdag 27 juni 2002 12:02 schreef nitraat het volgende:
Veel te warm om te mekkeren over scores, ik ga liever met mezelf spelen.....
Wat doet dit hier nou weerOp donderdag 27 juni 2002 13:19 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
Scheen de zon hier nu maar, tis niet echt mooi weer hiero
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Lol om even bij het onderwep te blijven, ik ben alweer bezig met trollen.Op donderdag 27 juni 2002 13:22 schreef Renegade het volgende:
[..]
Wat doet dit hier nou weer![]()
Ehm, weet je niet dat commentaar op de moderaties in een reactie niet echt gewaardeerd worden?Op donderdag 27 juni 2002 15:46 schreef nitraat het volgende:
[..]
Lol om even bij het onderwep te blijven, ik ben alweer bezig met trollen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Mwa commentaar geven op het modereren.....ik zeg alleen dat het geen troll is en licht het vervolgens even toe. Zal wel aan het weer liggen dat ik zulke post plaats denk ik.Op donderdag 27 juni 2002 16:05 schreef Renegade het volgende:
[..]
Ehm, weet je niet dat commentaar op de moderaties in een reactie niet echt gewaardeerd worden?
Persoonlijk vind ik je reactie voor de edit niet echt een hele geweldige, en ik vind het jammer dat je pas na de negatieve moderaties, met onderbouwing komt (linkje naar artikel). Had die er daarvoor ook al bijgestaan, was je score waarschijnlijk wel wat hoger geweest.
Een troll vind ik je reactie overigens niet, dus ik gooi je reactie even een eindje omhoog
Mja, in principe geef je dan commentaar op de moderaties, en probeer je diegenen die je die score gegeven hebben van jouw gelijk te overtuigen, toch?Op vrijdag 28 juni 2002 01:43 schreef nitraat het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat het geen troll is en licht het vervolgens even toe.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq