[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
je display name is je e-mail adress en je pass is je password daarvan, je naam veranderen is dus niet mogelijk
Een andere displaynaam dan je e-mailadres is niet mogelijk?

Zijn er geen betere alternatieven voor gaim dan??
Ik wil kunnen icq-en en msnnen tegelijk.
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Je Display name (nickname) moet je onder "Alias" invullen.
Je kan met Gaim gewoon tegelijk MSN'en en ICQ'en. Gewoon meerdere accounts instellen...
Staat ook allemaal in de Documentatie die erbij zit trouwens.
Je kan met Gaim gewoon tegelijk MSN'en en ICQ'en. Gewoon meerdere accounts instellen...
Staat ook allemaal in de Documentatie die erbij zit trouwens.
Een andere optie is ook trillian. werkt ook prima. Te downen op www.trillian.cc Maar gaim werkt ook
Er is toch nog geen Linux versie van Trillian? (Ja, OK, met Wine kan je het misschien wel aan de gang krijgen)Op woensdag 26 juni 2002 14:07 schreef Timrek het volgende:
Een andere optie is ook trillian. werkt ook prima. Te downen op www.trillian.cc Maar gaim werkt ook
Verwijderd
je kunt met gaim ook icqenOp woensdag 26 juni 2002 13:58 schreef irondog het volgende:
Een andere displaynaam dan je e-mailadres is niet mogelijk?
en nickname setten voor iedereen zichtbaar doe je bij protcol actions in het menu
(alias is alleen voor jezelf)
Oh... Dan gebruik jij blijkbaar een andere gaim. Als ik mijn nickname bij de accountinstellingen onder ' Alias' instel ziet iedereen hem zo.Op woensdag 26 juni 2002 14:34 schreef BioniK het volgende:
[..]
je kunt met gaim ook icqen
en nickname setten voor iedereen zichtbaar doe je bij protcol actions in het menu
(alias is alleen voor jezelf)
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Verwijderd
Ik heb ook een probleempje met gaim nl al de tekst ziet eruit als vierkantjes
edit:
Het ligt blijkbaar niet aan gaim, mozilla heeft het ook, het moet ergens een instelling zijn, maar ik zou niet weten welke
Het ligt blijkbaar niet aan gaim, mozilla heeft het ook, het moet ergens een instelling zijn, maar ik zou niet weten welke
Verwijderd
Ik gebruik ccmsn, das een tcl/tk script. Simpel doch effectief. Je hebt wel WISH nodig.
http://msn.compucreations.com/
http://msn.compucreations.com/
Verwijderd
ik gebruik gaim 0.58 en heb hem vanaf 0.52 gebruikt, telkens de alias die je bij de aanmaak van de account invult is van jezelf, en dan kan je nog apart set friendly name doen bij protocol actions, die iedereen dan ziet, ik weet dit zeker want beneden met trillian zag ik die naam namelijkOp woensdag 26 juni 2002 18:33 schreef Longbowh het volgende:
[..]
Oh... Dan gebruik jij blijkbaar een andere gaim. Als ik mijn nickname bij de accountinstellingen onder ' Alias' instel ziet iedereen hem zo.
maar goed, lekker boeiend of jij iets anders denkt, of blijkbaar een andere prog hebt, het is iig zeker dat de topicstarter op een van de manieren een freindly name kan kiezen
dit ligt aan je fonts denk ikIk heb ook een probleempje met gaim nl al de tekst ziet eruit als vierkantjes
edit:
beetje offtopic, maar kan je het 'reset all friendly names' automatiseren?
en idd, alias is alleen voor jezelf en friendly name voor de rest van de wereld.
en idd, alias is alleen voor jezelf en friendly name voor de rest van de wereld.
Bij mij ziet iedereen de alias die ik bij het aanmaken neerzet gewoon.. kan het ook niet helpen.Op donderdag 27 juni 2002 11:56 schreef BioniK het volgende:
[..]
ik gebruik gaim 0.58 en heb hem vanaf 0.52 gebruikt, telkens de alias die je bij de aanmaak van de account invult is van jezelf, en dan kan je nog apart set friendly name doen bij protocol actions, die iedereen dan ziet, ik weet dit zeker want beneden met trillian zag ik die naam namelijk
Ik gebruik Gaim overigens al sinds de tijd dat het alleen nog maar AIM ondersteunde (was ergens in '99)
vind gaim echt goed, jammer dat er geen file transfer is zit, hopelijk komt ie binnenkort nu ccmsn het wel heeft ..
maar gaim heeft leuke plugins zoek maar in de tracket op gaim.sourceforge.net projectpage
de osd plugin is mijn favoriet . kun je vanaf de bank zie wie er inlogd, en wie je een message stuurt.
Ook de festival plugin is lachen ...
maar gaim heeft leuke plugins zoek maar in de tracket op gaim.sourceforge.net projectpage
de osd plugin is mijn favoriet . kun je vanaf de bank zie wie er inlogd, en wie je een message stuurt.
Ook de festival plugin is lachen ...
cd /pub && more beer
Verwijderd
HO!!Op donderdag 27 juni 2002 14:59 schreef ny-hardcore het volgende:
vind gaim echt goed, jammer dat er geen file transfer is zit, hopelijk komt ie binnenkort nu ccmsn het wel heeft ..
Ik ben zelf grote fan van de buddy-icon patch en de tooltip-patch. Ook de irc-extra's patch en de reset-friendly-name plugin of patch zijn prima. De patch werkt wat directer dan de plugin, maar de plugin kun je makkelijker compileren natuurlijk.
Gaim is bijna perfect. Alleen jammer dat het applet niet werkt met GNOME2. Daarom gebruik ik nu GnomeICU weer.
Gaim is bijna perfect. Alleen jammer dat het applet niet werkt met GNOME2. Daarom gebruik ik nu GnomeICU weer.
Oeps.. my mistake , het is http://amsn.sourceforge.net/ Alvaro's MSN , een aangepaste versie van ccmsnHO!!Voor zover ik weet is de laatste versie van ccmsn 0.3p3 en die kan echt geen filetransver hoor? Bedoel je niet centerICQ?
cd /pub && more beer
Verwijderd
Ha okee dan, die ga ik maar eens een tijdje proberen. Bedankt!Op vrijdag 28 juni 2002 11:45 schreef ny-hardcore het volgende:
Oeps.. my mistake , het is http://amsn.sourceforge.net/ Alvaro's MSN , een aangepaste versie van ccmsn
Wel iri dat de allernieuwste versie van Gain doorgeeft: "Your buddy is typing a message"
Dit vind ik de slechtste uivinding sinds het bestaan van chatprogjes.
Die oude versie verklikte niet aan je chatpartner, dat je een bericht aan het typen bent.
Het gaat anderen geen fuck aan hoe snel of langzaam ik typ.
Dit vind ik de slechtste uivinding sinds het bestaan van chatprogjes.
Volgens mij is er een optie in de preferences om dat uit te zettenOp vrijdag 28 juni 2002 13:13 schreef irondog het volgende:
Wel iri dat de allernieuwste versie van Gain doorgeeft: "Your buddy is typing a message"
Dit vind ik de slechtste uivinding sinds het bestaan van chatprogjes.Die oude versie verklikte niet aan je chatpartner, dat je een bericht aan het typen bent.
ah dus jij kan niet snel typen weten we dat ook weerOp vrijdag 28 juni 2002 13:13 schreef irondog het volgende:
Dit vind ik de slechtste uivinding sinds het bestaan van chatprogjes.Die oude versie verklikte niet aan je chatpartner, dat je een bericht aan het typen bent.
Niet dat ik er wat aan heb maar goed ...
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Pagina: 1