Outlook Express 6 traag opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Als ik outlok express 6 wil opstarten duurt het vreselijk lang voordat hij is opgestart. Daarna geen problemen, alleen het opstarten is een ramp.
Ik draai windows xp en volgens mij doet hij dit al vanaf de install van windows. Ik gebruik outlook express bijna nooit maar wel voor newsgroepen waar ik de laatste tijd wat meer in zit.
Bij mijn vader op de computer is het zelfde probleem.

Systeem: AMD 1GHz @ 1266 MHz en 256 MB SDRAM

...

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is dat probleem er ook, als je comp al een tijdje aanstaat (de bekende lock van XP na het opstarten)

en wat duurt lang? voordat ie opstart, of tijdens het opstarten? (het laden of de aansturing)

• Haranaka
Als ik op het icoontje klik dan zie ik vrij snel dat blauwe scherm op staat M$ outlook express 6. En daar moet ik dan een minuut naar kijken, dan komt het programma zelf naar voren dan nog ff 10 sec wachten voor ik het kan gebruiken. Daarna gaat alles wel goed.

Dit probleem heb ik ook als de computer een tijd aanstaat (hij staat altjid aan }:O) Maar ook gelijk na een reboot heeft hij er last van.

...

• Haranaka
^^ Iemand een oplossing :? ^^

...

Verwijderd

Geen oplossing, wel hetzelfde probleem...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:08
Kan dit niet met die XP-updaes te maken hebben?
Hebben jullie van die updates gedaan?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zet het vinkje: "Automatisch aanmelden bij Windows Messenger" eens uit (Extra -> Opties), wellicht heb je MSN verwijderd.
Welke andere oplossingen uit de search heb je al geprobeerd?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37
Zie dit topic maar eens [rml][ XP] Update 811493 zorgt voor problemen.[/rml]

De rest word dan vanzelf duidelijk!

Verwijderd

Als je MSN 4.0 hebt verwijderd via je configuratiescherm en MSN 5.0 hebt geinstalleerd, zoals ik, dan krijg je dus dit probleem.
In een ander topic staat dus dat je alleen nog de map Messenger in je Program Files moet verwijderen. Dit gedaan en dan start OE6 meteen op!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

ik heb msn verboden op te starten via gpedit.msc; met de tip van GroteBroer is outlook in ipv 30 sec in 1 sec opgestart. _/-\o_

Localhost is where the heart is

Pagina: 1