Programmer - an organism that turns coffee into software.
Veel te vroeg! ze zijn niet failliet ofzo, ze gaan slechts bezuinigen. Is geen goed teken oke, maar om nu gelijk te denken dat dat hele netwerk op korte termijn uit de luchtgaat...nee...Op woensdag 26 juni 2002 13:40 schreef LuCarD het volgende:
Worldcom is nu in de problemen gekomen, heeft dat ook gevolgen voor UUNet? Aangezien we met het bedrijf afhankelijk zijn van UUNet. Is dat toch wel interresant.
Heeft iemand een idee er over, of is het nog te vroeg om me zorgen te gaan maken?
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Verwijderd
Hebben genoeg glas liggen. Is alleen maar goed voor de markt dat er een paar naar de klote gaan.Op woensdag 26 juni 2002 13:41 schreef m-m het volgende:
straks hebben we geen glasvezel over
Verwijderd
Ik zou je niet druk maken. WorldCom heeft zelfs nog kapitaal (wat wel goed geboekt isOp woensdag 26 juni 2002 13:40 schreef LuCarD het volgende:
Worldcom is nu in de problemen gekomen, heeft dat ook gevolgen voor UUNet? Aangezien we met het bedrijf afhankelijk zijn van UUNet. Is dat toch wel interresant.
Heeft iemand een idee er over, of is het nog te vroeg om me zorgen te gaan maken?
Verwijderd
Kzit er bovenop ;-)Op woensdag 26 juni 2002 16:45 schreef Pc123 het volgende:
Kijk je geen nieuws ofzo, 4 miljard dollar fraude, 17000 man eruit.
Maar het gaat echt wel prima hier
De directie heeft zichzelf schaamteloos zitten verrijken door met de jaarrekening te frauderen. Anderson heeft de jaarrekening goedgekeurd en zal er zelf toendertijd ook niet slechter van geworden zijn. Nu wordt de boel gecorrigeerd en is er overal stress in de tent. Maar Worldcom is de nr 2 van de VS en zal niet zomaar failliet gaan. Ik denk dat we ons (nog) geen zorgen hoeven te maken. Als er maar niet nog meer oude lijken uit de kast van Bernie gaan komen.....
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Pagina: 1