• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:46

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Helemaal blij heb ik gisteren een nieuwe 3510 gekocht. Kwam alleen wat merkwaardigge dingen tegen.
Als ik een screensaver aan zet, dan loopt die screen saver na een minuut of 2 vast. Hij houd gewoon op met bewegen. De telefoon zelf loopt niet vast.
Als je het toetsenbord wilt deblokkeren terwijl je screensaver aan staat, dan moet je eerst op een willekeurigge toets drukken, en daarna nog een keertje "deblokkeren" en * intoetsen.

Zijn er meer mensen die de zelfde problemen hebben? De software versie in mijn 3510 is 3.02 (*#0000# om te controleren welke versie je hebt)

Heb ook al gemerkt dat niet alles lekker vertaald is. Menu 9 bijvoorbeeld heet in het engels 'tools'. Alleen in het nederlands is dat instrumenten geworden. Netjes vertaald met het woordenboek dus, alleen vind ik een calculator of een stopwatch niet echt een instrument. Had er dan gereedschappen van gemaakt.

Zijn er ook nog mensen die al andere software fouten tegen zijn gekomen in de 3510?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Op woensdag 26 juni 2002 13:37 schreef E-Vix het volgende:
Helemaal blij heb ik gisteren een nieuwe 3510 gekocht. Kwam alleen wat merkwaardigge dingen tegen.
Als ik een screensaver aan zet, dan loopt die screen saver na een minuut of 2 vast. Hij houd gewoon op met bewegen. De telefoon zelf loopt niet vast.
Als je het toetsenbord wilt deblokkeren terwijl je screensaver aan staat, dan moet je eerst op een willekeurigge toets drukken, en daarna nog een keertje "deblokkeren" en * intoetsen.

Zijn er meer mensen die de zelfde problemen hebben? De software versie in mijn 3510 is 3.02 (*#0000# om te controleren welke versie je hebt)

Heb ook al gemerkt dat niet alles lekker vertaald is. Menu 9 bijvoorbeeld heet in het engels 'tools'. Alleen in het nederlands is dat instrumenten geworden. Netjes vertaald met het woordenboek dus, alleen vind ik een calculator of een stopwatch niet echt een instrument. Had er dan gereedschappen van gemaakt.

Zijn er ook nog mensen die al andere software fouten tegen zijn gekomen in de 3510?
volgens mij is dat geen software fout hoor, want dat was bij de 3330 ook al...

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

hoort zo om de batterijen te sparen geloof ik... Maargoed een screensaver is toch nutteloos. Nu misschien ff leuk omdat je um net hebt, maar zeg nou zelf wat moet je er mee :P

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:10
Je kan het gewoon uitschakelen dacht ik, meot je effe in je handleiding kijken!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:46

E-Vix

Nu met sneeuw!

Topicstarter
Beetje maf allemaal... In de handleiding staat er namelijk helemaal niets over dat hij er na een paar min mee ophoud. En dat ie dan gewoon midden in de animatie stopt is ook een beetje maf.
Heb trouwens de screensaver zelf niet aanstaan... Vind het makkelijker om groot de klok op het display te hebben.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Op woensdag 26 juni 2002 13:37 schreef E-Vix het volgende:

hmm ik heb dezelfde versie (3.02 27-05-02 NMH-8) maar bij mij staat bij menu-9 instrumenten..d8 eerst dat het echte instrumenten waren om beltonen te maken |:(

screensaver ga ik es ff proberen
Pagina: 1