Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

4141 - SMS jackpot

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:09
Omdat ik niet zo'n SMSer ben en voor de enkele keer dat ik eens wel moest SMSen mijn KPN mobile SMS tegoed had opgewaardeerd had ik nog 5 Euro aan SMS tegoed waar ik niets mee deed.

Toen ik op de TV een reclame zag voor [hitsige mannenstem]4141, SMS jackpot! SMS nu 'WIN' naar 4141 en maar kans op 30.000 Euro![/hitsige mannenstem], besloot ik eens een kansje te wagen.

Dat feest ging niet door, want de 60 eurocent die dit grapje koste moest kennelijk van mijn beltegoed afgeschreven worden. En mijn beltegoed is op dit moment op. Dus ik kreeg een SMSje terug waarin stond dat mijn saldo ontoereikend is. Jammer dan, dacht ik. Alleen kreeg ik vandaag wéér een SMSje dat mijn saldo ontoereikend is. Nu ben ik bang dat dit blijft gebeuren, en dat wanneer ik mijn beltegoed opwaardeer hier iedere dag 60 eurocent wordt afgeschreven.

Ik heb eerder gehoord van dit soort praktijken (is ooit bij Kassa geweest) waarbij je je, zonder dat je het doorhebt, abonneert. Maar mijn probleem is nu: hoe schrijf ik mij uit? Zoeken op '4141 sms' met Google biedt geen soelaas...

omniscale.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

reply-en met stop :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Je kan je meestal uitschrijven door een smsje terug te sturen met 'WIN UIT', 'WIN STOP' of 'WIN OFF' ofzoiets. Wat dat voor 4141 is weet ik niet precies...

/edit:

Zat net ff in de Spits te kijken en 4141 wordt gebruikt door 12logo. Er staat ook een contactformulier op hun website, als het nou echt niet lukt kun je daar misschien nog wat mee...

• posttoast
Op woensdag 26 juni 2002 14:25 schreef mmmuttley het volgende:
Je kan je meestal uitschrijven door een smsje terug te sturen met 'WIN UIT', 'WIN STOP' of 'WIN OFF' ofzoiets. Wat dat voor 4141 is weet ik niet precies...

/edit:

Zat net ff in de Spits te kijken en 4141 wordt gebruikt door 12logo. Er staat ook een contactformulier op hun website, als het nou echt niet lukt kun je daar misschien nog wat mee...
Ik heb ze maar even een mailtje gestuurd. Bedankt!

omniscale.nl

• posttoast
Ze hebben nog steeds niet op mijn mailtje gereageerd. Erg vervelend, want ik durf nu mijn beltegoed niet op te waarderen...

Er staat ook een telefoonnummer op die site, maar dat is slechts bedoeld voor de logo-service die het bedrijf biedt. Wanneer je het nummer belt word je door een computer geholpen en is er geen mogelijkheid om een medewerker te spreken.

Als iemand nog advies heeft: heel erg graag!

omniscale.nl

Verwijderd

Afmelden SMS-diensten

Ik weet niet of de jouwe ertussen staat, maar deze is wellicht ook handig voor anderen.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

• posttoast
Helaas, hij staat er niet tussen. Maar ik ga het eens proberen met 'Jackpot stop', wie weet helpt het. Ik kreeg vandaag wéér een bericht, en ik wil er vanaf!

omniscale.nl

Pagina: 1