Ik ben een tijdje aan het zoeken geweest, maar ik kan niet vinden waar ik mijn muis linkshandig kan instellen in WindowMaker. Kan dit eigenlijk wel?
Van WindowMaker of van X ofzo?Op woensdag 26 juni 2002 12:25 schreef The_Dart het volgende:
moet in je algemen configuratie van je muis
Ik kan in het configuratietooltje wel instellen dat ie met de linkermuisknop het menu opent ipv met de rechter enzo, maar in de applicaties is mn muis dan nog steeds gewoon rechtshandig...
nou zeg je idd nog eens watOp woensdag 26 juni 2002 12:27 schreef DarkPipo het volgende:
[..]
Van WindowMaker of van X ofzo?
Ik kan in het configuratietooltje wel instellen dat ie met de linkermuisknop het menu opent ipv met de rechter enzo, maar in de applicaties is mn muis dan nog steeds gewoon rechtshandig...
ik heb ent even wat config files bij mij nagelopen en kon ook nix anders vinden behalve windows openen enzo met linkermuisknop, in applicaties is dit echter dus niet van toepassing ook je Muis instellen als Linkshandig heb ik bij mijn Debian ook neit gezien.
* GeeMoney denkt dat we even moeten wachten op iemand met meer ervaring
Probeer: xmodmap -e "pointer = 3 2 1"
Er vanuitgaande dat je muis 3 knoppen heeft, wisselt ie ze om. Als het werkt en het doet wat jij wil kan je het in je ~/.xinitrc zetten zodat je er niet meer naar hoeft om te kijken
(Dit is overigens window manager onafhankelijk)
Er vanuitgaande dat je muis 3 knoppen heeft, wisselt ie ze om. Als het werkt en het doet wat jij wil kan je het in je ~/.xinitrc zetten zodat je er niet meer naar hoeft om te kijken
Jaah, 't werkt!Op woensdag 26 juni 2002 13:32 schreef phreggle het volgende:
Probeer: xmodmap -e "pointer = 3 2 1"
Bedankt!
Pagina: 1