[Lindows] Installeren

Pagina: 1
Acties:

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ten eerste sorry voor de brakke pics (brakke webcam)
noujah ok ik prop de cd erin start lindows.exe
dow you want to reboot and install lindowsOS
yes.

Hij reboot
En je krijgt dit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ring.master/LIndows/Boot%20LIndows.BMP
alles loopt volgens wens maar dan opeens krijg je dit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ring.master/LIndows/Picoo1.BMP

Als je de cd eruit haalt dan start ie gewoon windows weer op
laat je hem erin zitten dan begint ie weer opnieuw en krijg je weer dit scherm.

iemand die dit weet :?

Smile !!!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zorgen dat Lindows op een aparte disk staat en dan de Windows disk ontkoppelen, waardoor er geen andere keus is dan Lindows :)

Verwijderd

Support kun je vinden op de Lindows site via de volgende link:
https://shop.lindows.com/loginform.php?referpage=http://support.lindows.com/support_home.php
Helaas is dat niet gratis als je geen officiele Lindows versie hebt.
Lindows zit nog in een beta fase en zal dus niet perfect werken vermoed ik. Probeer eens een 'echte' Linux distro :)

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
lindows heeft ondertussen de reputatie erg gebrekkig te werken en zelfs de install kan al een hell zijn. neem van mij aan (en vele anderen hier zullen het met me eens zijn), als je iets anders wilt dan windows, installeer dan een echte linux distro en wine, dan kan je net zo veel al dan niet meer dan lindows (want dat is wat lindows is, alleen dan met een zooi nadelen).

welke linux distro je het beste kan nemen hangt van jezelf af, daarvoor kan je het beste het daarvoor bedoelde draadje ff doorlezen: [topic=152316]

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 12:22 schreef janjanjansen het volgende:
.....
Probeer eens een 'echte' Linux distro :)
Of een 'echte windows' ;)

• Xiric
  • Niet online
ik wil windows en linux apps gebruiken dat kan niet met alleen linux of alleen windows

dus lindows is de enige optie

Smile !!!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Op woensdag 26 juni 2002 12:25 schreef Xiric het volgende:
ik wil windows en linux apps gebruiken dat kan niet met alleen linux of alleen windows

ik zou als ik jou was nog maar eens wat posts lezen/opzoeken.

het is ZEKER WEL mogelijk :)

is het niet mogelijk (kans is gering) dan is er altijd wel een clone voor eht desbetreffende programma :)

• Xiric
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 12:26 schreef The_Dart het volgende:

[..]

ik zou als ik jou was nog maar eens wat posts lezen/opzoeken.

het is ZEKER WEL mogelijk :)
ok ik wil gewoon lindows
bah sletten :P

dus mijn probleem blijft staan

Smile !!!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-08 16:19
Hoe kom jij aan die lindows cd, ik ben er ook naar op zoek en het enige wat ik kan vinden is dat je een insider moet worden wil je er een kunnen krijgen. maar zelfs dat is nog maar de vraag.

• Xiric
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 12:27 schreef hullepim het volgende:
Hoe kom jij aan die lindows cd, ik ben er ook naar op zoek en het enige wat ik kan vinden is dat je een insider moet worden wil je er een kunnen krijgen. maar zelfs dat is nog maar de vraag.
$99 per jaar en je hebt hem

Smile !!!

• kroeske

nope, check www.winehq.org maar eens. dat is een soort van emulator (voor de puristen, ik weet het, het is geen emulator), die het mogelijk maakt om windows apps onder linux te draaien.
Lindows is een linux distro waarbij wine iets verder is geintegreerd dan wat standaard is. het nadeel van lindows is alleen dat je altijd als super user (root) aan het werk bent, en dus de beveiliging ver te zoeken is, aangezien je pc wagenweid openstaat.

• Xiric
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 12:29 schreef kroeske het volgende:

[..]

nope, check www.winehq.org maar eens. dat is een soort van emulator (voor de puristen, ik weet het, het is geen emulator), die het mogelijk maakt om windows apps onder linux te draaien.
Lindows is een linux distro waarbij wine iets verder is geintegreerd dan wat standaard is. het nadeel van lindows is alleen dat je altijd als super user (root) aan het werk bent, en dus de beveiliging ver te zoeken is, aangezien je pc wagenweid openstaat.
ok ik wil gewoon lindows
bah sletten

Smile !!!

Verwijderd

Als je legaal Lindows hebt kun je terecht op het Lindows.com forum voor support, daar heb je immers voor betaald. Je moet dan echter wel instemmen met een overeenkomst waarin je verklaart geen info over Lindows naar buiten te brengen. Dus ik zie niet hoe je hier legaal kunt worden geholpen met je probleem.

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 26 juni 2002 12:35 schreef janjanjansen het volgende:
Dus ik zie niet hoe je hier legaal kunt worden geholpen met je probleem.
Afgezien daarvan zullen zich hier niet al te veel cq geen echte Lindows© kenners bevinen, dus de kans dat je hier een antwoord krijgt dat echt je probleem oplost, is vrij nihiel.

• kroeske
Op woensdag 26 juni 2002 12:31 schreef Xiric het volgende:

[..]

ok ik wil gewoon lindows
bah sletten
het kan gratis, maar hij wil betalen :?
ach, die mensen moeten er ook zijn :+

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik had ook een versie van Lindows, maar na rebooten kreeg ik fijntjes windows en verder wat loze lindows mappen... :?

Verwijderd

...dus lindows is de enige optie
Ooit wel eens gehoord van VMWARE? --> (Handig Progje) VMWare is een emulator voor windows/linux in linux/windows. maw: je installeert linux, daarna vmware en daarna kun je in linux een windows versie installeren die alle windows apps draait.
Andersom kan ook. In nt/w2k/xp installeer je dan vmware en daarin installeer je dan linux. (Vmware werkt niet met win98/winME (als ik me niet vergis)

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 09:54

WarPuppy

Electronic Technology

Of windows, of linux :P

Nee maar, maakt ie geen error log aan tijdens de install :?
probeer eens tijdens de install <CTRL><ALT><F2>.
Pagina: 1