Toon posts:

Giga-byte 7vrxp kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een goede installatie van windows te hebben voltooid wou ik mijn 3dmark puntjes wel eens tjekken van mijn nieuwe systeempje.. Ik had de BIOS geflashed naar versie F6 dus stond de clock weer op 100mhz dus had ik een amd 1150 xp...

Nadat ik deze op 135 had gezet wou hij niet meer opstarte en dus gaf hij 3 korte piepjes met kleine tussenpauzes... de monitor gaf ook aan dat ik geen beeld had..

Gebeld met computerzaak...doorverwezen naar giga-byte lijn. Die zeiden dat het aan memory ligt..alleen ik heb hier dus geen geheugenchipjes van pc-266. Alleen die vent van de computerzaak zegt ook weer dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het aan het geheugen ligt(512 ddram pc-333 samsumg)..:'(

Wie weet de oplossing? Want ik wil mn pc van 1 dag oud van 1600 euro wel ff kunne gebruiken natuurlijk..:'(

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 16:09
heb je je FSB settings wel goed staan? meestal zit er op moederbord een jumpertje van 100-133 MHz - 133-166 MHz

Die moet dus op 133 MHz-166MHz staan.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

[topic=459723/1/50]

Hier worden alle problemen besproken en hopelijk beantwoord.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet dat jumpertje ongeveer zitte dan? En hoe ziet het er uit?

Kan ik er eens naar op zoek gaan :P

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Op woensdag 26 juni 2002 12:21 schreef GH366 het volgende:
Waar moet dat jumpertje ongeveer zitte dan? En hoe ziet het er uit?

Kan ik er eens naar op zoek gaan :P
Beetje aan de rechterkant en beneden, zie ook je manual. Ik geloof ter hoogte van je PCI-slots.
Ik kan geen pics uploaden, anders had ik het graag gedaan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
d'r zit een poster bij van xxxbijxxx kijk eerst daarnaar.. en er zit ook een leuke gele sticker bij het moederbord.... die je in je kast ken plakken

daarna staat het ook OP het moeder, en daarna ook nog eens in het moederbordboekje

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, het is gelukt.

Me pc werkt weer mooi:)

THNX! :P
Pagina: 1