ik heb een msi k7t pro 2(6330) en heb er 2 weken geleden een duron 1200 (eerst zat er een 800in) in gestopt en na het bios flashen om de duron te laten herekennen als duron 1200z ijn de problmen begonnen. vreemde chrashes met 3d apps en spelletjes en hij draait alleen nog maar redlijk stabiel op failsafe settings doe maar als ik maar iest in de bios verander maakt niet uit wat voor lulligs(zaosl floppy drive aan zetten)dan draait nikis in 3d meer zelfs de directX d3d test crasht. de enige setiing die ik kand oen zonder die crases is shadow video bios uit of aan zetten. ik denk dat ik dus ee nieuw moederboard nodig heb...maar het gaat eingelijk hier om:
als ik mijn bios flash dan flash't ie alle blokjes behalve de laaste drie daar zegt ie "no update" als ik nog een keer de zelfde bios er overheen flah dan zegt ie bij de drie blokjes voor de laaste drie no update en flasht ie wel de laaste drie is dit gewoon voor een msi k7t pro 2(6330)???
als dit niet zo hoort dan weet ik het zeker dat het me moederboard is en niet misschien de voeding..
thanx!
AC
system = msi k7t pro 2(6330),2x maxtor20gb, cd en cd-rw, 512mb(133) geheugen, sblive, gforce2mx(asus)en een 350watt voeding en een glacier-tech koeler voor een athlonXP 1700+
os = win2k en alle nieuwste drivers, servicepacks en patches.
als ik mijn bios flash dan flash't ie alle blokjes behalve de laaste drie daar zegt ie "no update" als ik nog een keer de zelfde bios er overheen flah dan zegt ie bij de drie blokjes voor de laaste drie no update en flasht ie wel de laaste drie is dit gewoon voor een msi k7t pro 2(6330)???
als dit niet zo hoort dan weet ik het zeker dat het me moederboard is en niet misschien de voeding..
thanx!
AC
system = msi k7t pro 2(6330),2x maxtor20gb, cd en cd-rw, 512mb(133) geheugen, sblive, gforce2mx(asus)en een 350watt voeding en een glacier-tech koeler voor een athlonXP 1700+
os = win2k en alle nieuwste drivers, servicepacks en patches.
AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;