Ik ben van win XP overgestapt naar win2000 omdat mijn xp niet lekker wilde werken op mijn computer.
Nu wil ik gaan internetten en wil mijn win2000 mijn modem niet herkennen. Als ik bij add hardware naar hardware zoek en mijn modem wil installen zegt hij dat hij geen modem kan vinden.
Als ik dan handmatig een modem installeer dan doet hij op zich alles goed maar als ik dan een connectie wil gaan maken zegt hij dat hij de modem niet kan vinden.
Bij hardware in mijn configurariescherm staat "This device is working properly".
Wel is het zo dat als ik mijn modem handmatig installeer dat hij dan alleen maar kan kiezen uit de com1 poort.
Kan het niet zijn dat mijn modem op een andere poort zit?
Ik weet niets van mijn modem behalve dat het een 56K modem is.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt.
p.s.
Ik heb de search al gebruikt maar daar stond niets in
Nu wil ik gaan internetten en wil mijn win2000 mijn modem niet herkennen. Als ik bij add hardware naar hardware zoek en mijn modem wil installen zegt hij dat hij geen modem kan vinden.
Als ik dan handmatig een modem installeer dan doet hij op zich alles goed maar als ik dan een connectie wil gaan maken zegt hij dat hij de modem niet kan vinden.
Bij hardware in mijn configurariescherm staat "This device is working properly".
Wel is het zo dat als ik mijn modem handmatig installeer dat hij dan alleen maar kan kiezen uit de com1 poort.
Kan het niet zijn dat mijn modem op een andere poort zit?
Ik weet niets van mijn modem behalve dat het een 56K modem is.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt.
p.s.
Ik heb de search al gebruikt maar daar stond niets in