Toon posts:

Philips SBCHS300

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus een Philips SBCHS300. dit is een koptelefoontje dat om je oren gaat en dan met 2 stangetjes met speakertjes in je oren gaat zeg maar.
ik kan deze nergens vinden. weten jullie misschien waar ikze kan krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.peters.com.br/imagens/sbchs300.jpg

Verwijderd

google? :)
anders mischien bij de betere audio zaken

Verwijderd

Topicstarter
heb al gebeld naar BCC En zo en op gogle kom ik alleen maar van die it sites dus met www.hfdkfadsj.it of ce of andere ccage landen waar je niet in een uur op de fiets naar toe kan. ik woon in asmterdam en we hebben al naar heel veel electronica zaken gebeld en gemaild en we hebben ook philips zelf gebeled maar die weten niet eens aan wie ze dei dingen hebben geleverd. daar hebben ze toch een logistieke afdeling voor? zelfs bij me cader op het werk wetren ze waar wat ligt.
ik hoopndat ik ze voor vanavon nog kan krijgen want me vriendin heeft vanavond diploma uitreiking en ze zou die dingen al voor haar verjaardag krijgen (6 weken geleden) en die man die zei dat hij ze betseld heeft waar ik ze ook vandaan heb heeft ze nog neit binnenn.
enne. ik type wat snel dus er kunen wat spellvautun inzitten. :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmz.
óf iedereen zt te eten of ze kunnen het ook niet vinden waar ze het kunnen kopen. me moeer is de hele ochtend al amsterdam aan het afbellen om ze te kunen vinden.
wat zullen we een telefoon rekening krijgen man.
maar ja, me vader wil e ook hebben en hij is 2 dage voor mij jarig (2 juli) en hij wilt dus die ook omdat ze niet uit ze oor vallen tijdens het fietsen.
maar me vriendin is natuurlijk belangrijker dus die krijgt ze natuurlijk eerder dan me vader.

Verwijderd

Topicstarter
aardig dat jkullie een belgische zite hebbn gevonden maar kan ik daar bestellen en hoe lang denken jullie dart het duurt voordat hij aankomt?
1 dag? hoop vcan wel.

Verwijderd

Topicstarter
whhhhhhooooooooo, heb hem eindeliojk gevnden bij kijkshop in de bilderdijkstraat.
die gast bij de dump waar we voor een sniperscope waren zodat me vader niet steeds de kaart naar voren hoeft te halen en de positie van de kaart dus niet verschuilt met de vorige keer, zit vast met elastiekjes aan een bord karton en dat is dan de kaart.
die gast zei dat je naar de kijkshop moesten gaan omdat ze daar soms nog wel eens een kijker hadden. rtoen keken we effe bij de koptelefon fitrine en daar lagen ze. mar wel de 303 en niet de 30 maar dat maakt volgens mij niets uit.
de scope hebben we nog niet maar die vinden we wel bij harte of noordhaghe of misschien zelfs bij herweinen in zoetermeer als we weer eens weg gaan.
die kijker komt er dus wel.
ben heel erg blij dat we die oortelfoontjes nu hebben. hier mag dus een slotje op. tenzij anderen hem natuurlijk nog nodig hebben maar dat denk ikniet.
in ieder gavel heel erg bedankt voor jullie hulp :)
Pagina: 1