Toon posts:

[caldera] install reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb caldera {sco server cd#1} gedownload
van de site maar nu als ik hem boot vanaf cd dan
geeft hij netjes het install scherm ga in na welke install dan ook dan w8 hij een poosje wel schijf activitijd maar dan reboot de pc en krijg ik het zelfde scherm nog een keer. wat hier aan te doen {d8 zelf aan een install forcer}
bestaat die dan zou ik graag de link hebben alvast bedankt daniel

Verwijderd

Haal de cd er eens uit en boot nog eens. Als je dan niet in een werkende Linux komt is het wellicht handig om wat meer info te geven, want met deze info kunnen we niet zo veel.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 11:38 schreef janjanjansen het volgende:
Haal de cd er eens uit en boot nog eens. Als je dan niet in een werkende Linux komt is het wellicht handig om wat meer info te geven, want met deze info kunnen we niet zo veel.
ik wil hem installeren over redhat want daar heb ik wat problemen met samba mee. hij gaat ook niet installeren het eerste install scherm krijg ik nog daarna (1min) als ik voor een soort install kiest gaat ie rebooten.
weet niet of je hier wat aan het
het is een p200mmx
32mb ram
4gb hdd
en crappy 4mb ati grafic card
rtl netwerkcard
en een 3com
32x cdrom speler verder nix heb ook al hdd geformat maar dan doet hij precies hetzelfde

heb nu de cd verwijderd nu krijg ik een "grub>" promt waar ik verder nix mee kan geen "ls" of iets in die richting iemand een idee in de documentatie kan ik ook nix vinden of ik heb hartstike woorde blind :+

Verwijderd

Vind je het zelf niet raar als je een Samba probleem hebt om dan maar een compleet nieuwe en onbekende installatie te gaan doen..
Maar misschien dat de volgende link info kan geven:
support site Caldera

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 11:59 schreef janjanjansen het volgende:
Vind je het zelf niet raar als je een Samba probleem hebt om dan maar een compleet nieuwe en onbekende installatie te gaan doen..
Maar misschien dat de volgende link info kan geven:
support site Caldera
vindt het wel raar ik krijg de smb install zo ver dat ik een w8woord in moet typen maar wat ik ook doe dan krijg ik geen toegang, heb in smb.conf al
user = root
user = test
user = nobody
enz... ingezet maar nog nix dus ik d8 ligt vast aan xp en versie 2.2.0a van redhat
en aangezien dat caldera (volgens aantal sites beste support/prestatie levert en smb 2.2.4 bezit d8 ik ik kan toch nix met redhat (tot nu toe behalve maile) kan ik net zo goed die versie proberen of die hetwel doet (and so it began)

Verwijderd

http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=samba
Daar vind je allerlei versies inclusief de nieuwste voor allerlei distro's. Ik blijf het een merkwaardige move vinden om voor een niet werkende samba een ander OS te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 juni 2002 12:07 schreef janjanjansen het volgende:
http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=samba
Daar vind je allerlei versies inclusief de nieuwste voor allerlei distro's. Ik blijf het een merkwaardige move vinden om voor een niet werkende samba een ander OS te installeren.
jah sry maar ben 100% nOOb en dit leek me het beste aangezien ik verder nog nix geinstalleerd had behalve mailserver wat verder wel goed ging. en ik wou testen welke distro het beste was maar nu heb ik verder nog nix met caldera kunnen doen :'( heeft iemand een idee hoe ik verder kom dan grub> ???

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb het opgelost heb de hele versie gewoon ff uit magazijn gejat (ander woord voor lenen) en nu kan ik wel installeren op 1 of andere manier dadelijk ff deze cd's overbranden en het probleem is opgelost bedannkt in iedergeval voor je hulp
Pagina: 1