Toon posts:

asus a7v333 + ipanel question

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand problemen met de asus a7v33 + ipanel basic combo? ik lees dat er wel wat problemen zijn, mp3 die gaat haperen etc.. alleen ik kon niks vinden of mensen problemen hadden met ipanel in combo met asus a7v 333 (raid).... any probs someone????

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:50
Het maakt helaas niet uit welk mainboard je hebt.
Elk mainboard met IPanel is k*t.
Zo gauw je een knoppie duwt, of je laat hem via het bios automatisch updaten, dan hangt je pc volledig voor een fractie van een seconde.
MP3, video, games, etc. hangen dan ook die korte tijd.

Ik heb zelf ook zo'n ding, maar gebruik hem eigenlijk alleen nog maar omdat de usb poorten nu voorop mijn systeem zitten.

Autoupdate heb ik uitgezet, en knopjes duw ik ook nog maar zelden (Daardoor staat ie 99% van de tijd op 'FF')

Niet echt een aanrader dus.
Wil je die van mij kopen ? :P

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 13:07

Sebazztiaan

sebas!

precies hetzelfde probleem hier met a7v266-e, heb hem een paar keer gebruikt om de temps af te lezen en het was makkelijk, toen mijn pc niet wou opstarten en ik kon kijken met de foutcode waar het mis ging -> brakke DDR-module, maar bij mij staat ie ook op FF.

Kopen????

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 16:21
Een vriend van mij heb oon een A7V333 met raid en een ipanal (basic), en daar hapert ie ook bij het auto refreshen of bij knopjes indrukken... :(

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 00:56

Adm.Spock

Duik-Aap

Moet je voor de gein eens je resetknop aan de SMI pinnetjes hangen en kijken wat er met je Ipanel gebeurt.......

Verklaart wel het een en ander ?!? 8)7