[win2k]alt+ctrl+del gaat na een paar seconden weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ik heb win2k en als ik alt+ctrl+delete doe en dan op task manager klik, dan gaat hij naar een seconde ofzo weer weg. Ik heb alle programmatjes die liepen afgesloten, maar dat helpt ook niet... weet iemand hoe je dit oplost??

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 12:16
Je hebt al je proggies in de task manager afgesloten?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, zou je je prob nog iets beter willen beschrijven?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-06 12:24

chaozz

Retrofiel

misschien heb je een geavanceerd virus dat niet wil dat je hem afsluit, en daarom de tasklist weer uitzet. ik doe maar ff een gooi..

chaozz.nl | RetroGameCouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 15:40

mutsje

Certified Prutser

normaal zou je task manager continieu in forground moeten draaien tot jij hem weg klikt(afsluit)

Een beter omschrijving van je probleem zou in dit geval ons meer helderheid kunnen geven omtrent jou probleem

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Er valt eigenlijk niet veel meer over te vertellen... Als ik al mijn lopende programma's afsluit en alt+ctrl+delete doe, dan zie hem even maar stop er meteen weer mee. Ik zat zelf ook al te denken aan een virus.Dus ff een virusscanner installeren. Alleen ik heb maar 128 mb, maar maandag niet meer! >:)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50958

Doet ie dat ook met regedit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 12:16
Op donderdag 27 juni 2002 11:52 schreef joRDzz het volgende:
Er valt eigenlijk niet veel meer over te vertellen... Als ik al mijn lopende programma's afsluit en alt+ctrl+delete doe, dan zie hem even maar stop er meteen weer mee. Ik zat zelf ook al te denken aan een virus.Dus ff een virusscanner installeren. Alleen ik heb maar 128 mb, maar maandag niet meer! >:)
Is een virus zeker weten!
Een vriend van me had dat ook! 't Is trouwnes dat euhhh alombekende virus... euh met zo'n goldfish screensaver, geloof ik.
Nou ja, virusscanner installeren dus!

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36
En notepad, borland c++ onder dos-prompt....

Ik had het ook op w2k, maar er zit geen virusje op mijn computer volgens NAV.

Bovendien is dat goldfish ding het zeker niet, die doet dacht ik wat anders zoals virusscanners en firewalls onschadelijk maken :( (het yaha.f virus, hebben mijn ouders problemen mee gehad)

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57938

en wat doet ie als je de taskmanager oproept dmv rechtermuisklik op je taskbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
of met ctrl+shift+esc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

ik heb precies hetzelfde probleem sinds een paar dagen en heb ook geen virussen (volgens een reeds geupdate norton 2k2) :( :(

Het maakt overigens niet uit of k de task manager opstart met ctrl+shift+esc, rechtermuisklik op taskbar of via alt+t na ctrl+alt+del....

Wij helpt ons, want dit is ECHT irri :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25994

Hier hetzelfde probleem, maar dan nog iets erbij:
Ik kan (bijna) geen enkel programma meer starten! Windows komt dan met de melding: "xxxxx.exe of benodigde onderdelen niet gevonden". Zelfs de explorer/winamp/word/etc. etc. geen enkele applicatie werkt nog..behalve...internet explorer. Als ik via starten->uitvoeren->bladeren over mijn hd heenloop dan staan alle bestanden er gewoon, dus die melding van windows is een beetje vreemd. Zelfs als ik een CD er in stop en setup start komt ie met die melding! Er staat altijd een virusscanner actief; MCAfee, word elke week (automatisch) geupdate. Ben ik nu toch een slachtoffer van een virus? En hoe krijg ik die ervan af??? Als zelfs een recente virusscanner niks ziet! :'(

HELP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36
Op woensdag 03 juli 2002 11:19 schreef shadowbyte het volgende:
Hier hetzelfde probleem, maar dan nog iets erbij:
Ik kan (bijna) geen enkel programma meer starten! Windows komt dan met de melding: "xxxxx.exe of benodigde onderdelen niet gevonden". Zelfs de explorer/winamp/word/etc. etc. geen enkele applicatie werkt nog..behalve...internet explorer. Als ik via starten->uitvoeren->bladeren over mijn hd heenloop dan staan alle bestanden er gewoon, dus die melding van windows is een beetje vreemd. Zelfs als ik een CD er in stop en setup start komt ie met die melding! Er staat altijd een virusscanner actief; MCAfee, word elke week (automatisch) geupdate. Ben ik nu toch een slachtoffer van een virus? En hoe krijg ik die ervan af??? Als zelfs een recente virusscanner niks ziet! :'(

HELP!!!
Dit is een geval van, je hebt het yaha.f virus gehad, virusscanner heeft het bestand verwijderd en in het register staat nu een leuke verwijzing naar dat bestand, en als ie die niet vind laadt ie iets niet goed. Kwestie van register terugzetten van voordat je dat virus had.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Niet online

lpb

Alle problemen hier in dit topic zijn dus simpelweg gevolg van een virus(welke Norton en MCAfee niet kunnen uitschakelen) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Niet online

lpb

dit topic verdient een discreet kickje, want ik zit nl. nog steeds met dit probleem en heb geen zin om te gaan formateren ('k gebruik geen ghost ivm te veel cd's) !

of heeft de topicopener al een oplossing gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hoe sluit je je proggies dan af als je taskmanager na een seconde verdwijnt?

volgens mij lieg je gewoon... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11691

Omdat je exe files niet meer kunt opstarten moet je de extensie van regedit even veranderen met rename of ren of copy naar .com [in een dosbox]. Nu kun je regedit weer starten met regedit.com

Nu zou je als het goed is de volgende reg entry moeten aanpassen:

1. Navigate to and select the following key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\exefile\shell\open\command

CAUTION: The HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes key contains many subkey entries that refer to other file extensions. One of these file extensions is .exe. Changing this extension can prevent any files ending with an .exe extension from running. Make sure you browse all the way along this path until you reach the \command subkey.
Do not modify the HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes.exe key.
Do modify the HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\exefile\shell\open\command subkey that is shown in the following figure:

2. Double-click the (Default) value in the right pane.
3. Delete the current value data, and then type: "%1" %* (That is, type the following characters: quote-percent-one-quote-space-percent-asterisk.)

NOTE: On Win95/98/Me and Windows NT systems, the Registry Editor will automatically enclose the value within quotation marks. When you click OK, the (Default) value should look exactly like this:

""%1" %*"

On Windows 2000/XP systems, the addtional quotation marks will not appear. On these systems, the (Default) value should look exactly like this:

"%1" %*

4. Make sure you completely delete all value data in the command key prior to typing the correct data. If a space is left accidentally at the beginning of the entry, any attempt to run program files will result in the error message, "Windows cannot find .exe." or "Cannot locate C:\ <path and file name>."
5. Exit the registry editor.

aldus symantec

bron: [url="http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.yaha@mm.html"]http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.yaha@mm.html[/url]

[edit] was niet compleet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpb
  • Niet online

lpb

ehm.. mensen tnx voor de reply's, maar ik (en de topic opener volgens mij ook) hebben toch echt geen last van niet opstartende EXE's. t Is puur alleen dat die WTM steeds verdwijnt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11691

Hier heeft iemand hetzelfde probleem. Hij had hiervoor wel een virus gehad. Misschien kan je hem vragen of hij een oplossing heeft gevonden...

[url="http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/n1024220438"]http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/n1024220438[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 21:50
het is echt al heeeeel erg lang geleden dat deze topic voor het laatst aktief was.

maar ik kom er niet uit, heeft iemand misschien een idee,
regedit.exe renamen naar .com werkt ook niet..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 21:39
Yaha sluit je regedit omdat ie dat ding zoekt met een FindWindow instruktie, renamen helpt dus niet. Enige remedie: in DOS modus of de Windows recovery console booten en c:\windows\system(32)\winservices.exe, c:\windows\system(32)\tcpsvc32.exe en c:\windows\nav32_loader.dll wegflikkeren. Dan rebooten, terug naar windows, regedit starten (evt eerst renamen naar COM omdat het virus gestart wordt dmv EXE bestanden) en dan in HKEY_CLASSES_ROOT\exefile dat Open commando terugzetten naar "%1" %*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 21:50
die files verwijderen gaat me os daar niet van trippen ?
alvast ontzettend bedankt.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zie verder Nieuw virus: Yaha.K / L voor info.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.