[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Als het goed is staat er in je banmailtje ook dat je moet mailen om weer access te krijgen, en niet een topic moet startenOp woensdag 26 juni 2002 10:11 schreef answer_man het volgende:
iig is me weekban voorbij en zou unbanned willen worden.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En volgens mij kan niemand in de HK nu
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Niet de HK in het Topix forum, wel in het nieuwe als 't goed isOp woensdag 26 juni 2002 10:15 schreef Marv het volgende:
Zie [topic=534351/1/99]
Saved by the buoyancy of citrus
Waarom niet? Werkt al prima hoor.Op woensdag 26 juni 2002 10:15 schreef Marv het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
answer_man : lees dat mailtje nou nog eens goed, er staat in dat je een mailtje naar gathering@tweakers.net kunt sturen voor dit verzoek.
ja, sorry daarvoor.
vroeg het me gewoon af, en dacht er niet bij na om te mailen
.
mail is onderweg geloof ik nu!
vroeg het me gewoon af, en dacht er niet bij na om te mailen
mail is onderweg geloof ik nu!
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Mailtje ontvangen (maar dat wist je al
) de HK @ GoT zul je wel zien, maar of die op het testforum ook werkt kom je vanzelf wel achter
answer_man is niet geband op huiskamer.tweakers.net, dus daar moet je gewoon op kunnen komen zonder problemen.
Pagina: 1