Al een paar maanden ben ik in het bezit van een Onkyo TX-DS595 receiver en een Onkyo DV-S757 DVD-speler, en ben er tevreden mee. Gisteren kwam ik weer bij de winkel waar ik dit setje gekocht heb, en na wat rondkijken en vragen hoorde ik dat de Onkyo TX-DS898 erg in prijs verlaagd wordt als aanbieding. Het is nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk kan ik mijn receiver en DVD-speler zonder bij te betalen inruilen voor een TX-DS898 + een DV-S555. Dit zou betekenen dat ik er qua receiver op vooruit ga, maar qua DVD-speler op achteruit. Verder heb ik nu de componenten zilverkleurig (wat ik mooier vind), als ik ze inruil krijg ik ze in het zwart.
Ik heb Mordaunt-Short 906 front-speakers, Mordaunt-Short 904 surround-speakers en een Mordaunt-Short 905C center-speaker.
Wat zou jij doen, en waarom?
Ik heb Mordaunt-Short 906 front-speakers, Mordaunt-Short 904 surround-speakers en een Mordaunt-Short 905C center-speaker.
Wat zou jij doen, en waarom?
edit:
de 7.1-mogelijkheid van de 898 ga ik (nog) niet gebruiken, dus dat zou voor mij geen reden zijn om te ruilen.
de 7.1-mogelijkheid van de 898 ga ik (nog) niet gebruiken, dus dat zou voor mij geen reden zijn om te ruilen.