Toon posts:

Wat kost jouw mod?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd wat de mensen betaald hebben voor hun mod... zet er aub meteen een pic bij dan ik kijken of ik 'm na ga maken.... j/k ;)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
ten eerste een mod maak je niet na. je verzint het zelf of leert het met how-to's. Ten tweede zijn er al topics geweest.. zoek eens op "prijs jou mod" ofzo..

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:15

CBA

een vat, een vat, een vat !

Mijn mod kost me juist de ccfls, ledjes en schakelaartjes en fans, kan je zelf ook berekenen :)

Plexy heeft niks gekost heb ik gekregen, en gaten maken heb ik bij iemand gratis laten doen.

M'n mod is trouwens te zien in Het casemod topic (Laatste update: 11-05-'02)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

voor mijn mod heb ik nu nog alleen een paar spullen gehaald, maar dat kost nu al 250 euro. Daar komt nog 20 of 30 euro bij voor weerstanden en verf. Wat ik nu heb gekocht?

zalman cnps 5100Cu
zalmanZM-F1(2x)
enermax fan
rounded IDE cable silver (2x)
fanguard
Quake 3 fanguard
Arctic Silver 3
16 blauwe ledjes
17 rode ledjes
5 schakelaars
plexi, 8x300x300 mm
plexi, 8x250x300 mm

Verwijderd

Topicstarter
Maurice... ik zet er ook niet voor niks bij: J/K.. ik snap zelf ook wel dat je die zelf moet maken... DUH }:O

Verwijderd

Topicstarter
Tsss.... ik had niet verw8 dat het zo duur zou zijn... nou ja als je wat moois wilt maken... moet je er natuurlijk wel wat voor over hebben...

btw... waar kan je al die spullen kopen?

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024
Welkom op GoT ;)

Er zijn verschillende sites waar je dat soort spullen kan kopen. www.ocshop.nl is welbekend voor velen. Dan zijn er nog een zooi andere... Wie weet de pricewatch ff raadplegen ;) Of een zooitje reviews doorspitten en geduldig de topics lezen die erover gaan... OK?

Suc6 ermee en laat dan de pics zien als je ermee klaar bent :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx :D

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

[topic=470935/1/25] ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok... een nieuwe topic starten heeft hier ook geen zin... alles is er al :(

• Daan