Een aardig groot deel van de leden van Team |>Just dU It!<| komt uit het oosten van het land (enschede/hengelo). Ik studeer bijvoorbeeld aan de UT in enscede. Maar we hebben ook leden uit het westen.
* Chaos zit samen met chaos.keyserver.org en www.dutchpowercows.org in Zevenaar (bij Arnhem)
Maar ik ben geen team
Maar ik ben geen team
Verwijderd
En uiteraard zit Crashnet - PCR/Bilderbeek ook in het oosten. Verderweg dan CrashNet zelf wil gewoon niet
Winterswijk is, behalve op zaterdag, nog net geen Deutschland.
Sequence en ik zitten ook in het oosten (en studeren aan de UT) en hebben helemaal geen subteam
We spend our years as a tale that is told
Ik kom zelf uit Enschede en zit ook niet in een team. Misschien een idee om een nieuw teampje te vormen???
Nou, ik denk er over om een team te joinen.
een van de teams tussen 2-5 ofzo..
onze blokjes erbij misschien dan op 1?
wat denk je ervan.....
een van de teams tussen 2-5 ofzo..
onze blokjes erbij misschien dan op 1?
wat denk je ervan.....
Kijk gewoon op http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp en zoek een leuk team uit.
Bijvoorkeur niet een van de grootste om de concurentie nog leuk te houden
Bijvoorkeur niet een van de grootste om de concurentie nog leuk te houden
Ik zit op dit moment in Wenen (stage), geldt dat ook als 'oosten' of valt dat onder 'verre oosten'?
https://niels.nu
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>onze blokjes erbij misschien dan op 1?[/quote]Heb je er zoveel dan?
Kijk maar eens op www.dutchpowercows.org/subteam.dsp
Daar valt wel een klein subteam te vinden.
Kijk maar eens op www.dutchpowercows.org/subteam.dsp
Daar valt wel een klein subteam te vinden.
En de Pixilated NetphreaX komen ook uit het oosten: een van de UT, een van de RuG en de rest (5
) uit omgeving Emmen.
Het ligt een beetje aan wat jij het Oosten noemt, maar TeamBVD is een nationaal team 
Ikzelf woon in regio Apeldoorn
Ikzelf woon in regio Apeldoorn
Hmmz.. ik gok dat jij uit Groningen komt 
Dat noem ik bijvoorbeeld het Noorden, niet het Oosten.... het zijn niet echt keiharde begrippen...
(ow damn.. waar gaat deze thread in vredesnaam naartoe?
)
Dat noem ik bijvoorbeeld het Noorden, niet het Oosten.... het zijn niet echt keiharde begrippen...
(ow damn.. waar gaat deze thread in vredesnaam naartoe?
Tja, volgens de weertechneuten horen wij hier bij alle hoeken van nederland, dus ik kan er wel inkomen
Verwijderd
Gezellig al die mensen uit het oosten =)
/me komt uit Angerlo (naast doesburg als dat je al wat zegt) en zit nu op kamers in Nijmegen
PS. Energy je bent wel erg trots op je woonplaats
PS2. kom je wel eens op de B-fac van de KUN?
/me komt uit Angerlo (naast doesburg als dat je al wat zegt) en zit nu op kamers in Nijmegen
PS. Energy je bent wel erg trots op je woonplaats
PS2. kom je wel eens op de B-fac van de KUN?
Verwijderd
Raver: zoiets ja...
maar eeuh doetinchem is nou ook niet iets om over naar huis te schrijven
/me heeft daar 6 jaar op de middelbare school door gebracht...
Ps. angerlo heeft toch minstens 1500 inwoners
Ps. angerlo heeft toch minstens 1500 inwoners
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 21:24 schreef PunkGuy het volgende:
Ps. angerlo heeft toch minstens 1500 inwoners :)[/quote]ik zal niet zeggen dat het hier feest isa neuh maar we hebben toch 45000 inwoners is ietjes meer als angerlo:P
Ps. angerlo heeft toch minstens 1500 inwoners :)[/quote]ik zal niet zeggen dat het hier feest isa neuh maar we hebben toch 45000 inwoners is ietjes meer als angerlo:P
Pagina: 1