dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
What the h*ll bedoel je?
Kun je misschien iets duidelijker zijn, en iets meer info geven over je netwerkstructuur enzo.
Btw. het is wijzigingen, en geavanceerde
Kun je misschien iets duidelijker zijn, en iets meer info geven over je netwerkstructuur enzo.
Btw. het is wijzigingen, en geavanceerde
Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"
Verwijderd
Begin maar es met welke distro je hebt, en wat je nou wilt.. Telnet of ssh?
Je kan in principe gewoon het goede pakket ophalen (OpenSSH), en dat dan installeren... Hoe hangt natuurlijk af van wat je draait
Je kan in principe gewoon het goede pakket ophalen (OpenSSH), en dat dan installeren... Hoe hangt natuurlijk af van wat je draait
Ik heb mandrake 6.x. Ik wil met mijn win9x bak naar mijn linux een telnet op kunnen zetten, waarna ik dus mijn bak kan overnemen met behulp van telet. Alles wat ik hierover weet is de info welk ik gegeven heb.
Ja, een ware dummy.
Ja, een ware dummy.
Verwijderd
Wat hij bedoelt is dat SSH iets anders is dan telnet, je kunt met telnet niet connecten naar een SSH-daemon. Dat kan wel met putty.exe, te krijgen bij uw freewarehandelaar.Op woensdag 26 juni 2002 10:59 schreef Joto het volgende:
telnet <> SSH
hint 1: Putty.exe
Of je sshd draait kun je testen met van de commandline:
ps -aux|grep sshd. Als je daar een output (anders dan grep sshd) op krijgt, draait het en zou je met putty moeten kunnen connecten.
Bedankt! Zo kom ik er wel uit.Op woensdag 26 juni 2002 11:03 schreef Shivo het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat SSH iets anders is dan telnet, je kunt met telnet niet connecten naar een SSH-daemon. Dat kan wel met putty.exe, te krijgen bij uw freewarehandelaar.
Of je sshd draait kun je testen met van de commandline:
ps -aux|grep sshd. Als je daar een output (anders dan grep sshd) op krijgt, draait het en zou je met putty moeten kunnen connecten.
Pagina: 1