Ik heb gister toen mijn computer al een uurtje of 2 aan stond es geprobeerd te meten hoe warm de lucht is die vanaf de koeler van de voeding komt. Met een gewone huis- tuin en keuken thermometer (in de vorm van een klomp... jawel!) te meten. Deze kwam tot mijn schrik uit op zo'n 44 graden celcius 
Iemand enig idee of dit beetje normaal is of een beetje te warm?
Heb m'n kast maar es opengezet ipv dicht, in de hoop wat extra koeling van buitenaf te kunnen geven.
Tevens heb ik drie harde schijven zo'n beetje bovenopelkaar zitten (1x 7200 en 2x 5400). Dit geheel wordt zo warm dat het bijna niet meer aan te raken valt... Kan dit ook nog problemen opleveren? Het zit er nl. al ongeveer een jaar in op deze manier....
Iemand enig idee of dit beetje normaal is of een beetje te warm?
Heb m'n kast maar es opengezet ipv dicht, in de hoop wat extra koeling van buitenaf te kunnen geven.
Tevens heb ik drie harde schijven zo'n beetje bovenopelkaar zitten (1x 7200 en 2x 5400). Dit geheel wordt zo warm dat het bijna niet meer aan te raken valt... Kan dit ook nog problemen opleveren? Het zit er nl. al ongeveer een jaar in op deze manier....