Microsoft Sidewinder Game-Voice? Lijkt mij een best wel handige manier om games te spelen en een leuke manier om te communiceren over internet games :)! Is er al iemand die hem heeft en er ff wat info van kan geven?
Lijkt mij aardig ruk......
Ik heb ooit eens met spraakherkennings software gewerkt, enne als het met die Voice thingie van M$ ook zo zaad is dan zou ik er nog geeneens geld voor willen krijgen!
Vaak moet je namelijk weet ik niet hoeveel teksten inspreken om een klein beetje herkenning te kunnen krijgen. Bovendien moet uiteraard iedere gebruiker zijn stem laten herkennen. Enne als je verkouwen bent, of als je toevallig iets anders klinkt dan "normaal" dan wordt het niet zo goed geaccepteerd....
Verder vreet spraakherkenning veel recources, dus ik denk dat het met die voice commander niet veel verschil in zit....
Er is echter natuurlijk wel één groot verschil tussen de Voice commander en daadwerkelijke spraakherkenning..... De Voice commander hoeft lang niet zoveel te herkennen als een pakket wat bedoelt is voor "proffesioneel" (lees brief dicteren) gebruik....
Mijn advies is: Niet kopen!
Ik heb ooit eens met spraakherkennings software gewerkt, enne als het met die Voice thingie van M$ ook zo zaad is dan zou ik er nog geeneens geld voor willen krijgen!
Vaak moet je namelijk weet ik niet hoeveel teksten inspreken om een klein beetje herkenning te kunnen krijgen. Bovendien moet uiteraard iedere gebruiker zijn stem laten herkennen. Enne als je verkouwen bent, of als je toevallig iets anders klinkt dan "normaal" dan wordt het niet zo goed geaccepteerd....
Verder vreet spraakherkenning veel recources, dus ik denk dat het met die voice commander niet veel verschil in zit....
Er is echter natuurlijk wel één groot verschil tussen de Voice commander en daadwerkelijke spraakherkenning..... De Voice commander hoeft lang niet zoveel te herkennen als een pakket wat bedoelt is voor "proffesioneel" (lees brief dicteren) gebruik....
Mijn advies is: Niet kopen!
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Nou dat lijkt me vrij duidelijk :D! Misschien is er al iemand slachtoffer geworden van ms game voice?
Oh, enne wat ik nog vergeten was...
Nadat ik die spraakherkennings troep gedeinstalleerd had, werd mijn PC zo onstabiel als de pest!
B.T.W. ik denk niet dat er veel mensen zijn die zoiets zouden willen hebben...
Gemiddeld spel:
Spring!, spring!, schiet!, ander wapen!, schiet!, spring!
Op de een of ander manier voel ik me daarmee niet zo op m'n gemak
Nadat ik die spraakherkennings troep gedeinstalleerd had, werd mijn PC zo onstabiel als de pest!
B.T.W. ik denk niet dat er veel mensen zijn die zoiets zouden willen hebben...
Gemiddeld spel:
Spring!, spring!, schiet!, ander wapen!, schiet!, spring!
Op de een of ander manier voel ik me daarmee niet zo op m'n gemak
Good, bad, I'm the guy with the gun!
hmm...
Ik ben juist van plan om het te gaan kopen, als vervanging voor BattleCom. Het is beter, die knoppies lijken me handig, en hebt ook meteen die spraakherkenning... dat laatste zal wel voor geen (... vul maar in ...) werken, maar 't is altijd lachen om mee bezig te zijn
Ik ben juist van plan om het te gaan kopen, als vervanging voor BattleCom. Het is beter, die knoppies lijken me handig, en hebt ook meteen die spraakherkenning... dat laatste zal wel voor geen (... vul maar in ...) werken, maar 't is altijd lachen om mee bezig te zijn
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Ik heb er 2. Voor LAN, computers staan nogal ver uit elkaar.
Ze werken echt heel erg goed, ze waren dan ook F125.
Denk dat die spraakherenning ruk werkt.. Maar in strategy games kan het toch best handigzijn
AoQ: blok-formatie, gespreide-formatie
Pagina: 1