oi oi
zoals je misschien al weet, is t binnenkort weer vakantie
ennuh, wij gaan op vakantie, en we willen eigelijk wel een digitale camera
Er zitten wel een paar eisen aanvast;
de prijs moet tussen de 600 en 800 liggen,
het moet een camera zijn die flink wat jaren mee kan,
de prestaties moeten goed zijn (duh)
ik wil graag jullie ervaringen horen over de camera's die jullie (evt.) hebben voor dit doel.
(foto's op vakantie)
en je hoeft niet je camera de lucht in te prijzen ofzo, gewoon ff objectief je mening geven, voordelen en nadelen
dan heb ik nog twee andere vragen , als je de vakantie foto's laat ontwikkelen bij de lokale fotoboer:
-welke resolutie moeten ze zijn om mooie foto's terug te krijgen, in het standaard formaat.
-is het verschil in de kwaliteit van de afdrukken(weer gewoon formaat)van een "gewoon" fototoestel en die van een digitale camera?
bij voorbaat dank
en ja, ik heb al in tests gekeken, nu wel, en ook de faq gelezen, heel erg bedankt...
zoals je misschien al weet, is t binnenkort weer vakantie
ennuh, wij gaan op vakantie, en we willen eigelijk wel een digitale camera
Er zitten wel een paar eisen aanvast;
de prijs moet tussen de 600 en 800 liggen,
het moet een camera zijn die flink wat jaren mee kan,
de prestaties moeten goed zijn (duh)
ik wil graag jullie ervaringen horen over de camera's die jullie (evt.) hebben voor dit doel.
(foto's op vakantie)
en je hoeft niet je camera de lucht in te prijzen ofzo, gewoon ff objectief je mening geven, voordelen en nadelen
dan heb ik nog twee andere vragen , als je de vakantie foto's laat ontwikkelen bij de lokale fotoboer:
-welke resolutie moeten ze zijn om mooie foto's terug te krijgen, in het standaard formaat.
-is het verschil in de kwaliteit van de afdrukken(weer gewoon formaat)van een "gewoon" fototoestel en die van een digitale camera?
bij voorbaat dank
en ja, ik heb al in tests gekeken, nu wel, en ook de faq gelezen, heel erg bedankt...